10 צעדים פשוטים לבניית דף נחיתה שמביא לקוחות!

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה – איך להשיג 5-50 לקוחות כל חודש?
לצפייה לחץ כאן

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה 
איך להשיג 5-50 לקוחות בחודש?
לצפייה לחץ כאן

תוכן עיניינים

איך לבנות דף נחיתה שיביא לכם לקוחות חמים?

לפני שאנחנו יוצאים עם השלבים נבין קודם כל מה זה דף נחיתה שמשמש למכירה. 

דף מכירה הוא דף ארוך שיכיל בדרך כלל 5 סקשנים ומעלה.

מקובל להשתמש בדף כזה לשירותים או מוצרים שעולים אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים ודורשים יותר מידע כדי שאנשים ישתכנעו להשאיר פרטים.

כדי לבנות דף נחיתה ממיר בטירוף יש 10 צעדים שאתם חייבים לבצע בדיוק בסדר הזה:

השלב ה – 1 – כותרת קלה להבנה

  •  הנוסחא שלי לבניית כותרת קלה להבנה היא:

    התוצאה הסופית שהלקוח רוצה + תוך תקופת זמן ספציפית + בלי ההתנגדויות שהוא מכיר.

    לדוגמא, גיוס שני לקוחות חדשים כל שבוע בלי לעשות שיחות קרות.

    אתם לא חייבים תמיד להשתמש ביחד בשלושת המרכיבים לבניית כותרת קלה.

    עוד דוגמאות לכותרות:

  • פיצה חמה וטרייה תוך 30 דקות אצלך או שתקבל אותה בחינם.
  • אני מוכר את הבית שלך תוך 90 יום או שאני קונה אותו ממך.
  • תוך שעה אלמד אותך שיטות קופרייטינג שיכפילו את ההמרות שלך.

המטרה המרכזית של הכותרת היא לגרום ללקוחות פוטנציאלים להמשיך ולקרוא את השורה השנייה.

השלב ה- 2 – הצגת הבעיה

הנוסחה שלי להצגת הבעיה היא להסביר את הבעיה באמצעות שימוש במילים של הלקוחות שלכם.

למה אני מתכוון.

אם מדובר בקורס דייטינג תוכלו לכתוב:

יצא לך לראות אישה יפה, אבל לא ידעת מה להגיד כדי להתחיל איתה שיחה?

דוגמא נוספת להצגת הבעיה באמצעות תוכנה לניהול משימות ואנשי קשר:

עדיין מנהל פרויקטים באמצעות המייל? עדיין משתמש באקסל למשימות שלך?

אם אתם יכולים לתאר את הבעיה של הלקוחות טוב יותר ממה שהם מסוגלים, הם יניחו באופן בלתי מודע שיש לכם את הפיתרון.

השלב ה – 3 הצגת הפיתרון

גם להצגת הפיתרון יש לי נוסחה עבורכם וככה היא בנויה:

תועלת רצויה בלי משהו משהו שגורם להם תסכול או שהם שונאים לעשות

לדוגמא:

הגוף שחלמת עליו בלי לוותר על מתוקים או לעשות אימוני כושר מפרכים.

להשיג כל בחורה שאתה רוצה גם אם אתה חסר ביטחון ולא יצאת אף פעם לדייט.

השלב ה- 4  להיעזר במרכיבי אמינות בדף הנחיתה

אתם רוצים לקשר את העסק שלכם עם סמלים ואנשים סמכותיים.

לדוגמא, אם אתם יועצי משכנתאות אתם יכולים לעשות שימוש בלוגואים של בנקים בדף.

אם אתם מוכרים קורס מתמטיקה תוכלו להשתמש בציטוט של אלברט אינשטיין ולכתוב את השם שלו ליד.

 השלב ה – 5 – הוכחה חברתית

כאן אתם רוצים להראות שיש ביקוש לשירות או למוצר שלכם.

אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות התקנה בדף הנחיתה של תוסף הוכחה חברתית.

התוסף מציג את הנרשמים האחרונים שהשאירו פרטים בדף שלכם.

דרך נוספת להראות שיש ביקוש ולקוחות מרוצים היא לציין נתון מספרי כמו 3000 לקוחות מרוצים.

השלב ה – 6 שימוש בעדויות

אתם רוצים להוכיח שהשירות או המוצר שלכם עובד באמצעות המילים של הלקוחות.

עדיף שהעדות של הלקוחות תיהיה בוידאו ולא בטקסט בגלל שזה הרבה יותר אמין.

הנוסחא שלי לעדות מוצלחת

תוצאה סופית ספציפית או תועלת שהלקוח השיג + תוך זמן ספציפי + מה זה גרם לו להרגיש + שם הלקוח והסטטוס שלו.

הצלחתי לרדת 10 קילו תוך 30 יום ועכשיו אני יכולה ללכת בכיף לים. לאה כהן, עובדת סוציאלית.

השלב ה – 7 הנעה לפעולה

אתם רוצים להגיד להם מה הם צריכים לעשות כדי להתקדם איתכם בתהליך.

לדוגמא, לבדיקת התאמה לקורס לחצו על הכפתור, מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בשעות הקרובות.

השלב ה – 8 למזער את הסיכון

אנשים שיגיעו לדף הנחיתה שלכם בדרך כלל לא מכירים אתכם ולא יודעים אם לסמוך עליכם. אתם רוצים להפחית את הסיכון למינימום כדי שירגישו שאין להם מה להפסיד. הדרך לעשות את זה היא באמצעות סוג של התחייבות.

דוגמאות להתחייבויות:

אם לא תאהב את המוצר חייג או שלח לנו מייל ונחזיר לך את הכסף במקום!

דוגמא נוספת, אם לא תיהיה מרוצה נחזיר לך את הכסף ונשלם לך פי 2 ממה שהשקעת.

ככל שההתחייבות חזקה יותר תגדילו את הסיכוי שיקנו מכם.

אתם לא צריכים לפחד לתת התחייבות, מעט מאוד אנשים יפנו אליכם לממש את התחייבות אם המוצר או השירות שלכם מספק את מה שהבטחתם.

שלב -9 עיגון למחיר

אם אני מחזיק מנורה ששוקלת 2 גרם ואז מנורה ששוקלת 10 גרם. המנורה של ה 10 גרם תרגיש הרבה יותר כבדה מאשר אם היית מחזיק רק אותה.

אותו עיקרון עובד גם לגבי מחירים

הדוגמאות הבאות יעזרו לי להמחיש לכם את הנושא של עיגון מחיר

  1. במחיר של כוס קפה אחת ביום אתה יכול ללמוד כל צעד שאני עושה בו שימוש לכתיבת קופי שמכניס כסף.
  2. הזמן שלך שווה 100 שקל לשעה, חסכת 3 שעות בחודש, זה אומר שחסכת 300 שקל לחודש.

שלב 10- שאלות נפוצות

אתם רוצים לסגור כל התלבטות שיש למבקרים בדף ומונעת מהם להשאיר פרטים.

על סמך הניסיון שצברתם עם לקוחות בטוח שיש לכם שאלות שחוזרת על עצמן.

את השאלות האלה אתם רוצים להכניס לדף ולתת להן תשובות.

דוגמאות לשאולות כאלה יכולות להיות:

למה להאמין למה שאתה מספר?
מה יוצא לי מזה?
מה היתרון שלך על המתחרים?


טל קורן

יועץ שיווק ובעלים של סוכנות פרמיום לנותני שירות, יועצים, מאמנים, קורסים ומוצרי מידע. ב-4 השנים האחרונות ליווה טל מאות עסקים ועזר להם להכפיל את ההכנסות פי 2, 3 ואפילו ב – 10X.

לאן לשלוח את המדריך?