איך לבחור משרד פרסום דיגיטלי לעסק שלך
הדרך הכי טובה להביא לקוחות שרוצים לקנות את המוצר או השירות שלך היא באמצעות פרסום בדיגיטל. הסיבה המרכזית לכך היא שעלויות הפרסום נמוכות באופן יחסי
הדרך הכי טובה להביא לקוחות שרוצים לקנות את המוצר או השירות שלך היא באמצעות פרסום בדיגיטל. הסיבה המרכזית לכך היא שעלויות הפרסום נמוכות באופן יחסי
בעלי עסקים שואלים את עצמם האם כדאי לשכור יועץ שיווק באינטרנט או לקלוט עובד שכיר משלהם ולקחת חברת דיגיטל שתטפל בפרסום של העסק. אתה בעסק
פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם, גוגל. כולנו נמצאים ברשת. על פי מחקרים אחרונים ישראלי ממוצע מבלה 4-5 שעות ביום אונליין כשמרבית הזמן ברשתות החברתיות. אותן פלטפורמות
הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה ולפרסם ברשתות החברתיות ולשם כך תצטרכו חברה לפרסום באינטרנט שתדע לבנות עבורכם אסטרטגיה בדיגיטל ולהוציא אותה לפועל
גם אם אתה משווק בהצלחה עסק במשך שנים, שיווק באינטרנט הוא משחק אחר לגמרי. הנה כמה סיבות מדוע ייתכן שתצטרך לשכור מומחה לשיווק באינטרנט. ראשית,
מחצית מהאנשים שמקליקים על המודעות הממומנות שלך בגוגל ימירו באחוזים גבוהים יותר מאלו שהגיעו מקידום אורגני. מדובר בנתון די מפתיע בהתחשב בכך שבמחשבים רבים מותקנים
האבולוציה של העולם הדיגיטלי סיפקה מגוון ערוצים והכפילה את הפלטפורמות. בהתאם לכך, גדל דור חדש של מומחים בכל קטגוריה, החל ממומחי מדיה חברתית ועד לשיווק
ישנם כארבעת אלפים חברות לשיווק באינטרנט בישראל. החל מעסקים של אדם אחד ועד לחברות עם עשרות עובדים. הגודל לא בהכרח תמיד מעיד על יכולות החברה
פייסבוק או בשמה החדש מטא, מלווה את חיינו ונראה שהיא לא הולכת להעלם בקרוב. הרשת החברתית החזקה בעולם שבבעלותה גם ווטסאפ ואינסטגרם הולכת ומתפתחת ונכנסת