כך תבחר חברה לשיווק דיגיטלי לעסק שלך

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה – איך להשיג 5-50 לקוחות כל חודש?
לצפייה לחץ כאן

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה 
איך להשיג 5-50 לקוחות בחודש?
לצפייה לחץ כאן

תוכן עיניינים

כל עסק שמכבד את עצמו חייב שתהיה לו נוכחות ברשת. הדברים המרכזיים הם: אתר אינטרנט, דף פייסבוק, חשבון אינסטגרם, ערוץ יוטיוב, גוגל מיי ביזנס. מעבר לזה כדי להזרים פניות רלוונטיות של לקוחות הדרך המהירה לעשות זאת היא באמצעות פרסום ממומן.

חברה לשיווק דיגיטלי תעזור לכם ליצור את הנוכחות ברשת ולבנות קמפיין ממומן שיביא לידים איכותיים של אנשים שרוצים לקנות את המוצר או השירות שלכם.

היתרונות של עבודה עם חברה לשיווק דיגיטלי

ישנם מספר יתרונות גדולים לעבודה עם חברות לשיווק דיגיטלי. הדבר הראשון הוא הידע והניסיון שמשרד פרסום דיגיטלי צבר בתחום שלכם. הם כבר הריצו קמפיינים, כתבו מודעות ובנו דפי נחיתה. יש להם יתרון משמעותי בכך שהם יודעים מה עובד ומה פחות. מדובר בדבר חשוב מאוד שיקצר לכם זמן וכסף.

היתרון השני של משרד פרסום דיגיטלי הוא שיש להם צוות של אנשים מוכשרים. השילוב של אנשים שמביאים יצירתיות וחשיבה מכמה תחומים שונים עוזרים ליצור קמפיין ייחודי שיגרום לאנשים שצופים במודעה שלכם לעצור, לקרוא ולהשאיר פרטים בסופו של דבר.

חברה לשיווק באינטרנט מורכבת מתפקידים שונים בהם: מעצבים גרפיים, קופירייטרים, מקדמי אתרים, צלמים ועורכי וידאו, קמפיינרים.

היתרון השלישי של סוכנות לפרסום דיגיטלי הוא שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלהם. המטרה של חברת השיווק בדיגיטל שלכם היא להשיג את היעדים שלכם כדי שתמשיכו לעבוד איתם.

החברה יודעת שהרבה יותר קשה להשיג לקוח חדש ותעשה כל מה שהיא יכולה כדי לשמור על הלקוחות הקיימים.

היתרון הרביעי של חברה לשיווק דיגיטלי הוא ביכולת ללוות אתכם כדי להשיג את היעדים ולא רק לספק לידים. הכוונה היא לבנות תוכנית עבודה מסודרת, להקשיב לשיחות של אנשי המכירות ובשורה התחתונה להיות מחוברים למספרים של העסק שלכם.

איך למצוא חברה לשיווק דיגיטלי?

יש כמה דרכים מומלצות לבחירת משרד פרסום באינטרנט:

#1 קריאת ביקורות

אתה יכולים לחפש בגוגל ביטויים כמו משרד פרסום דיגיטלי, חברת פרסום דיגיטלי, חברת שיווק בדיגיטל. אח״כ תוציאו את 3-5 השמות של החברות הראשונות בתוצאות האורגניות.

אתם רוצים להיכנס לדף שלהם בפייסבוק ולבדוק האם יש ביקורות של לקוחות מרוצים, בנוסף תיכנסו לגוגל מי ביזנס ותקראו מה נאמר שם. כבר בשלב הזה תוכלו לסנן מספר חברות.

#2 תשאירו להם פנייה

אתם רוצים לדעת עד כמה מהר אותה חברה לשיווק באינטרנט חוזרת אליכם. אם השירות איטי עוד לפני שהתחלתם לעבוד כנראה זה גם מה שמחכה לכם בהמשך.

#3 תבדקו אם הם עבדו בתחום שלך

תשאלו את משרד השיווק הדיגיטלי שיצר איתכם קשר האם יש להם ניסיון קודם עם התחום שלכם. אתם רוצים לדעת כמה זמן הם הריצו קמפיין, באיזה אזור ומה היתה העלות הממוצעת לליד.

#4 בקשו המלצות של לקוחות מרוצים

אתם רוצים ליצור עם קשר עם הלקוחות של אותה חברה לשיווק דיגיטלי. בשיחה אתם רוצים להבין אם הם עדיין עובדים ביחד ואם לא, למה? כמה זמן הם עבדו ביחד ומה התוצאות שאותו משרד דיגיטל עזר להם להשיג? מה היתרונות והחסרונות של אותה סוכנות פרסום? האם היו ממליצים לכם לעבוד אם אותו משרד דיגיטל.

איך לדעת מראש אם חברה לשיווק דיגיטלי תעזור לכם להשיג את היעדים?

אי אפשר לדעת מראש מה יהיו תוצאות הקמפיין של משרד שיווק דיגיטלי. חברה לשיווק באינטרנט תוכל לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית כדי להשיג את היעדים שלכם.

היא תוכל להגיד האם מדובר ביעדים ריאלים על סמך ניסיון קודם של קמפיינים שהיא הריצה וידיעת עלויות ממוצעות לליד בתחום שלכם.

ברגע שאותו משרד פרסום באינטרנט החליט לצאת איתכם לדרך זאת אומרת שמבחינתו הוא מאמין שאפשר להשיג את המטרות שלכם. על ידי מעקב ושיפור מתמיד הוא ינתח מה המודעות שמביאות לידים ויכבה את אלו שלא.

תמיד הוא ירצה ליצור מודעות חדשות שיתחרו במודעות הקיימות. בנוסף הוא יבדוק את דף הנחיתה, כמה אנשים נכנסים לדף וכמה בסופו של דבר משאירים פנייה.

האחוז שתרצה לשאוף אליו חברת הדיגיטל הוא 20%. כלומר 1 מכל 5 אנשים שהגיעו לדף אנחנו רוצים שישאיר פרטים. משם העסק יצטרך לחזור לאותם פניות ולתת משוב על איכות הלידים.

נותני שירותים, יועצים, מאמנים וקורסים דיגיטליים צריכים לשאוף להשיג יחס המרה של 1 ל- 10. כלומר לקוח אחד על כל עשר פניות. מדובר בתהליך שלוקח זמן לדעת למכור בטלפון והוא מצריך עבודה עם תסריט מכירה.

מה עוד חשוב לדעת לפני שעובדים עם חברה לשיווק דיגיטלי?

לפני שמתחילים לעבוד עם משרד שיווק דיגיטלי יש כמה דברים שמומלץ שתבדקו.

#1 מי איש הקשר שיתנהל מולכם

כשאתם סוגרים הסכם מול חברת פרסום בדיגיטל, זה יעשה מול איש מכירות של החברה. את העבודה השוטפת יבצע מולכם קמפיינר. אתם רוצים להכיר מראש את אותו קמפיינר ולראות שאתם מתחברים אליו. בסופו של דבר מדובר במי שינהל את תקציב הפרסום שלכם.

#2 דיווחים שוטפים

חשוב לדעת מראש אחת לכמה זמן תקבלו דיווח שוטף מאותה חברת דיגיטל. מקובל לשלוח אחת לשבוע עדכון של הנתונים ואחת לחודש לעשות שיחה מעמיקה ולנתח את תוצאות הקמפיין. אחד לרבעון תיעשה בדיקה לראות אם עמדנו ביעדים ולהציב מטרות לרבעון הבא.

#3 זמינות ודרכי התקשרות

מה קורה במידה וגיליתם באחת עשרה בלילה שהקמפיין שלכם מוציא כסף אבל הדף לא באוויר. האם יש לכם למי לפנות? האם יענו לכם בשעה כזאת או שאתם תשרפו כסף לחינם עד שעות הבוקר? רוב החברות כנראה לא יתנו מענה בשעות האלה אבל חשוב לדעת מראש איך משרד הדיגיטל שלכם מתייחס לנושא.

בנוסף אתם רוצים לדעת באיזה אופן ניתן ליצור קשר עם הקמפיינר של סוכנות הפרסום שלכם. ישנם סוכנויות אשר עובדות רק באמצעות מייל ולא מקבלות שיחות טלפון בשוטף. תשאלו את עצמכם האם זה מקובל עליכם או שחשוב לכם להיות בקשר טלפוני כשיש צורך.

מה השירותים שמציעה חברה לשיווק דיגיטלי?

אלו השירותים המרכזיים שמציע משרד פרסום בדיגיטל:

בניית אתר – סוכנות שיווק דיגיטלי תבנה עבורכם אתר אשר יציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ויעזור להפוך מבקרים באתר ללידים.

קידום אתר בגוגל – חברת שיווק תקדם את האתר שלכם במספר ביטויים מרכזיים כך שידורג בראש תוצאות החיפוש של גוגל, דבר שיביא בסופו של דבר תנועה של מאות ואפילו אלפי מבקרים שחלקם יהפכו ללקוחות.

מיתוג – משרד פרסום באינטרנט מטפל גם בכל הקשור לנראות שלכם בדיגיטל זה כולל: בחירת צבעים ואלמנטים גרפיים אשר ייצגו את העסק שלכם ובסופו של דבר הכנת תוצרים לאופליין ואונליין כמו לוגו, באנרים, דפי נחיתה, אתר, פולדרים, ניירת משרדית ועוד.

פרסום ממומן – זה השירות המרכזי של חברות פרסום באינטרנט, משום שהוא פותר את הבעיה הכי כואבת של כל בעל עסק. באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק אתם למעשה קונים תנועה בכסף ויכול תוך זמן קצר להזרים לקוחות לעסק שלכם.

טל קורן

יועץ שיווק ובעלים של סוכנות פרמיום לנותני שירות, יועצים, מאמנים, קורסים ומוצרי מידע. ב-4 השנים האחרונות ליווה טל מאות עסקים ועזר להם להכפיל את ההכנסות פי 2, 3 ואפילו ב – 10X.

לאן לשלוח את המדריך?