חברות שיווק באינטרנט מומלצות לקידום העסק שלך

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה – איך להשיג 5-50 לקוחות כל חודש?
לצפייה לחץ כאן

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה 
איך להשיג 5-50 לקוחות בחודש?
לצפייה לחץ כאן

תוכן עיניינים

ישנם כארבעת אלפים חברות לשיווק באינטרנט בישראל. החל מעסקים של אדם אחד ועד לחברות עם עשרות עובדים. הגודל לא בהכרח תמיד מעיד על יכולות החברה אבל לעבודה עם פרילנסר מול חברה יש יתרונות וחסרונות.

לפני שניגע בהם נתייחס לדברים הבאים בכתבה: מי צריך חברות שיווק באינטרנט, רשימה של חברות לשיווק באינטרנט, איך לבחור חברת שיווק באינטרנט לעסק שלך, מה היתרונות והחסרונות של משרד שיווק בדיגיטל.

מי צריך חברות שיווק באינטרנט?

לדעתנו התשובה ברורה, כל עסק! אם אתם לא רוצים לגדול אתם למעשה הולכים אחורה ואין טעם לעסק כזה להתקיים. עסק שמבין שהוא חייב לייצר זרם קבוע של פניות צריך קמפיין פרסום בדיגיטל וחברה שתנהל לו את הקמפיין הזה.

כולם נמצאים היום בדיגיטל, מעלים תמונות מחופשות, אירועים ומשתפים כל רגע בחיים שלהם. היכן שהקהל שלכם נמצא גם אתם רוצים להיות. החוכמה היא לדעת איך למשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם ולגרום לו לבצע את הפעולה שאתם רוצים, בין אם מדובר ברכישה באתר או השארת פרטים.

בדיוק בשביל זה אתם צריכה לבחור בין כל החברות לשיווק באינטרנט את החברה שאתם מאמינים שתשיג לכם את התוצאה שאתם רוצים.

איך לבחור חברה לשיווק באינטרנט?

ישנם כמה דברים שאתם רוצים לבדוק:

שירות

מהירות התגובה והשירות של החברה איתה תעבדו יבוא לביטוי עוד לפני שהפכתם ללקוחות שלהם. הדרך הכי טובה להבין את זה היא להשאיר להם פנייה ולראות תוך כמה זמן הם חוזרים אליכם.

תיכנסו לאתרים של 10 חברות, תשאירו פנייה ותמדדו זמן. אלו שהיו הכי מהירות תנו להם ציון של 5 כוכבים במדד המשוקלל שתעשו לבחירת חברה.

ניסיון

אתם לא רוצים שאיזה טירון יתנסה על הגב שלכם. תחפשו חברה שקיימת לפחות 3 שנים. שעבדה במספר תחומים, ניהלה תקציבים גדולים ויש לה תוצאות ולקוחות מרוצים.

במיוחד חשוב להבין שהיא הריצה מודעות בתחום שלכם. חברת דיגיטל שצברה קילומטראז׳ תדע להקים קמפיין במהירות הרבה יותר גבוהה וסיכוי גדול שתשיג את המטרות שלכם.

גודל

לא תמיד הגודל קובע אבל כן יש חשיבות לכך שכמה מוחות של אנשים מתחומים שונים עובדים על הקמפיין שלכם כמו קופירייטר, גרפיקאית, קמפיינר, צלם ועורך וידאו.

כל אחד מביא את הניסיון והראייה שלו ויחד הם בונים קמפיין חזק. כאשר עובדים עם עסק של אדם אחד בד״כ רמת היצירתיות והיכולת שלו לשלוט במגוון תחומים ברמה הגבוהה ביותר היא מוגבלת.

מחיר

כאשר אתם בודקים מחיר אתם רוצים להבין מה עלות הריטיינר החודשי של אותו משרד דיגיטל ומה תקציב המינימום שהם עובדים איתו. כבר פה תוכלו להבין אם זה משהו שבכלל ריאלי עבורכם.

לדוגמא, אנחנו בחברת דיגיטלס עובדים עם עסקים בתקציב של 20 אלף ש״ח ומעלה לחודש. רוב הפניות שמגיעות אלינו נופלות בהתחלה כבר בגלל נושא התקציב.

התחייבות

תבדקו האם יש תקופת מינימום שאתם מחויבים לה בהסכם עם אותה חברת דיגיטל. רוב סוכנויות הפרסום עובדות בשיטה של חודש בחודשו. אנחנו בדיגיטלס לא מאמינים בשיטה הזאת.

אנחנו בונים אסטרטגיה ללקוח שכוללת יעדים, בניית משפך שיווקי מורכב ועבודה עם שתי פלטפורמות לכל הפחות. לא ניתן בחודש לקבוע תוצאות של קמפיין ולכן זה יהיה לא רציני מבחינתנו להציע דבר כזה.

המלצות

לפני שמתקשרים עם משרד פרסום באינטרנט תבדקו בגוגל מי ביזנס האם יש להם המלצות. תבדקו את הביקורות בדף העסקי בפייסבוק, תסתכלו על הלוגואים וההמלצות של החברות שהם עובדים איתם ועל ההמלצות באתר ובדפים. אתם רוצים להתקשר לכמה מהחברות שמוצגות באתר ולוודא שאכן הם עובדים יחד ולשאול האם מרוצים מהתוצאות או לא.

רשימה של חברות שיווק באינטרנט מובילות

דיגיטלס

אנחנו סוכנות בוטיק פרימיום לנותני שירותים, יועצים, מאמנים, מטפלים, קורסים ומוצרי מידע. אנחנו עובדים רק עם עסקים שאנחנו מאמינים שנוכל לעזור להגיע לרמה הבאה. שיטת next level שפיתחנו ממפה את המצב הנוכחי של הלקוח, בודקת מה היעדים שלו ומציגה את הצעדים שצריך כדי להגיע למטרות שלו. במהלך 4 השנים האחרונות עבדנו בעשרות נישות ועזרנו ללקוחות שלנו להכניס כ- 194 מיליון שקל.

סטאר מרקטינג

משרד דיגיטל מוביל בניהולו של דוד מזרחי. החברה צברה הצלחות מרשימות ועובדת עם נותני שירותים. הדברים נעשה ברמת איכות גבוהה ביותר החל מהמודעות, דפי הנחיתה, וניהול שוטף של הקמפיין. עם עשרות לקוחות מרוצים אין ספק שמדובר באחד מהמשרדים המובילים בתחום.

משרד פרסום בחיפה

ירדן דיגיטל. משרד שמתמחה בשיווק ומכירות בענף הבניה בדגש על תחום הדיגיטל. אנחנו לא עוד חברת קידום אתרים, אלא משרד פרסום דיגיטלי עם 10+ שנים בשירותי שיווק דיגיטלי אם תבחרו לעבוד איתנו אנו מבטיחים לכם מהפך בהיקפי הפעילות של החברה שלכם בעזרת שיווק דיגיטלי חכם בכל הפלטפורמות: בניית אסטרטגיה שיווקית המשלבת בין דיגיטל לשיווק סטנדרטי קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן בגוגל, קידום ממומן ואורגני בפייסובק אספקה שוטפת של לידים אז אם אתם מחפשים מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים.

משרד פרסום לקהל החרדי

מילר פוינט. יש קרוב למיליון חרדים בישראל (17% מהאוכ’ היהודית בישראל מוגדרת חרדית – על פי הלמ”ס) אז לא משנה איזה מוצר את/ה מוכר/ת או באיזה תחום, עוד הרבה לקוחות חדשים מחכים לך כאן שתמצא/י אותם. איכות- הצרכן החרדי חכם, מחושב ונאמן.

הוא מעריך מותגים אבל טרנדים פחות מדברים אליו ובגלל שהוא חי חיי קהילה ענפים, כשהוא הופך להיות לקוח שלך, הרבה יותר אנשים יודעים ורואים את זה… המסר- בשביל להניע את קהל היעד לפעולה, יש לייצר דיאלוג מדוייק בשפה שלו, בערכים שלו, ובהתאמה לאורח החיים המוכר לו. הצרכן החרדי לא מחפש את הכי זול, הוא מחפש את הערך הכי גדול ואנחנו יודעים איך להעביר לו אותו.

משרד פרסום לקהל הרוסי

גאיה זוהר. ראשית, אצלנו יש אנשים מקצועיים אשר מתמחים בפרסום למגזר הרוסי. שנית, אנחנו מבינים את המנטליות של הקהל הרוסי, ויודעים כיצד לגשת ולמשוך את תשומת ליבם.

אנחנו עובדים מס’ רב של שנים בתחום, עושים מגוון רב של תחומי פרסום שונים, ומגיעים לתוצאות. כל התהליך ייעשה בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית על מנת שנוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר. תחילה, נברר את הצרכים של העסק שלך, מהם היתרונות אשר יכולות להבליט ולמנף את העסק שלך אל מול שאר העסקים.

משרד פרסום למגזר הערבי

scoop. כדאי לעבוד עם חברה שמבינה את המגזר הערבי, חברה שצמחה מתוך המגזר שיש בה צוות מומחים מהמגזר הערבי שנושם את התרבות הערבית מדבר את השפה, וחש את תהליכי השינוי שמתחוללים בחברה הערבית, ויודע להתאים מסעות פרסום לדפוסי תרבות תואמי מגזר. אז אם אתם רוצים לקבל חשיפה טובה יותר במגזר הערבי שיהיה נכון וממוקד – פנו אלינו Scoop הוא משרד פרסום בצפון מהמובילים והטובים שישנם.

 

היתרונות והחסרונות של עבודה עם חברות שיווק באינטרנט

יתרונות

מקצועיות

כדי להקים קמפיין מוצלח צריך ידע ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. התחרות בתחום והשינויים הבלתי פוסקים מחייבים את חברות הדיגיטל להתמקצע כל הזמן כדי להישאר בטופ.

מחויבות להצלחה

חברת דיגיטל מצליחה כאשר הלקוח מצליח ולכן היא בד״כ תעשה כל מה שהיא יכולה כדי להשיג תוצאות כמה שיותר טובות מכיוון שבמידה ולא הלקוח יעזוב אותה.

איש שיווק ללא עלויות של איש שיווק

למעשה יש לכם זרוע שיווקית בעסק שמחוייבת להצלחה בעלות נמוכה הרבה יותר מאשר להחזיק איש שיווק בתוך העסק שהיא צריך גם ככה עזרה של משרד דיגיטל חיצוני.

חסרונות

טכנאי קמפיינים

רוב חברות השיווק בדיגיטל ידעו להשיג לכם לידים ולא מעבר לזה. עסק שרוצה לגדול צריך חברה שתדע לבנות תוכנית אסטרטגית ולהוביל את העסק לעבר היעדים. היא צריכה להיות מחוברת למכירות ובסופו של דבר לשורה התחתונה בעסק. היא זו שצריכה להוביל את הלקוח קדימה להציג רעיונות חדשים ולשפר כל הזמן.

טל קורן

יועץ שיווק ובעלים של סוכנות פרמיום לנותני שירות, יועצים, מאמנים, קורסים ומוצרי מידע. ב-4 השנים האחרונות ליווה טל מאות עסקים ועזר להם להכפיל את ההכנסות פי 2, 3 ואפילו ב – 10X.

לאן לשלוח את המדריך?