יש מספר נקודות מרכזיות שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים חברת דיגיטל לקידום העסק ואלו הן:
- ידע וניסיון קודם בתחום שלכם
- לקוחות מרוצים
- יכולת לעמוד ביעדים שאתם רוצים להשיג
- התנהלות שוטפת
למי כדאי להיעזר בשירותים של חברת דיגיטל?
לכל עסק צריך שצריך לקוחות כדאי להיעזר בשירותים של חברת פרסום בדיגיטל. בין אם מדובר בעסק של אדם אחד שרוצה לצמוח או חברה שיש לה אנשים מכירות וצריכה לספק לידים לאותם אנשים מכירות.
מה היתרונות של עבודה עם חברת דיגיטל?
היתרון המרכזי הוא בכך שיש לכם זרוע שיווקית בעסק שפועלת כדי להביא לכם לקוחות בלי שתצטרכו לשאת בעלויות כבדות של שכר ותנאים נלווים.
חברת שיווק בדיגיטל מצליחה כאשר הלקוח מצליח ולכן יש פה יתרון משותף.
חברת שיווק באינטרנט חיה את השינויים שמתרחשים בפלטפורמות השונות ויודעת לתת מענה.משרד דיגיטל מורכב מצוות של אנשים יצירתיים ומוכשרים אשר יחד יבנו עבורכם קמפיין מנצח.
איפה לחפש חברת דיגיטל?
השלב הראשון הוא כמובן בגוגל. תקלידו את הביטוי חברת דיגיטל וביטויים קשורים כמו חברת שיווק באינטרנט, חברת פרסום באינטרנט ועוד. תאספו את 3-5 התוצאות האורגניות הראשונות שאתה מקבלים ותכניסו לטבלה מסודרת.
אח״כ תתחילו לבדוק ביקורות על אותן חברות, תכנסו לדפי הפייסבוק שלהן, לאתר, לגוגל מיי ביזנס ותקבלו רושם ראשוני.
האפשרות השנייה היא לבדוק עם בעלי עסקים שאתם מכירים מי עושה להם את השיווק באינטרנט. אתם רוצים לדעת מה בדיוק הם עושים עבורם? איזה שינוי זה ייצר בעסק שלהם? כמה זמן הם עובדים ביחד והאם הם מרוצים?
איך לדעת עם מדובר בחברת דיגיטל מקצועית?
אחת הדרכים הכי טובות לדעת עם מדובר במשרד פרסום מקצועי הוא לדבר עם לקוחות. אל תתרשמו מהמלצות או ממה שהחברה מספרת על עצמה. בקשו ליצור קשר עם לקוחות ותבדקו האם הם באמת מרוצים.
דבר שני הוא לבקש לראות עבודות לדוגמא ולהתרשם מהדברים. האם אתם מתחברים לסגנון של המודעות, העיצוב, הטקסטים, דפי הנחיתה ועוד.
מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים חברת דיגיטל?
- ידע וניסיון קודם בתחום שלכם
אתה רוצה לדעת שחברת השיווק באינטרנט שתעבוד איתה כבר עבדה עם התחום שלך. היא מכירה את העלויות הממוצעות לליד ויודעת איזה מודעות עבודות ואיזה פחות.
- לקוחות מרוציםאתם רוצים לקבל מחברת הפרסום טלפונים של לקוחות מרוצים. חשוב שתתקשרו אליהם ותבינו אם הם עדיין לקוחות של החברה ואם לא מה הסיבה. תשאלו מה טוב בחברה ומה פחות? למה לצפות כשעובדים איתם וכל דבר נוסף שהלקוח יכול לתת לכם ויעזור לכם לקבל החלטה.
- יכולת לעמוד ביעדים שאתם רוצים להשיג
בסופו של דבר לייקים וחשיפות לא מעניינים ואי אפשר לשלם איתם במכולת. הדבר היחיד שצריך להיות לכם אכפת הוא מלקוחות משלמים. התפקיד של חברת שיווק דיגיטלי הוא להביא לידים כמה שיותר חמים ואיכותיים. אתם רוצים להציב את היעדים בתחילת הדרך ולקבל הערכה מהחברה שתעבדו איתה האם היא תוכל לעמוד ביעדים שהצבתם.
- התנהלות שוטפת
איך הדברים יתנהלו ברמה היומית, השבועית, החודשית. כל כמה זמן תקבלו דיווח, מול מי אתם צריכים להיות בקשר. האם אפשר ליצור קשר בטלפון או שרק במייל. חשוב שתדעו מראש מול מי אתם הולכים לעבוד ברמה היומית ותבינו שאתם מתחברים אליו.
אילו שירותים מספקת חברת דיגיטל?
בניית אתרים –
משרד דיגיטל יצור עבורכם אתר תדמית או אתר חנות שמטרתו להביא לכם בסופו של דבר פניות או מכירות. חשוב כשבונים אתר שהוא יהיה מותאם למובייל ושיטען במהירות כדי שאנשים לא יאבדו סבלנות ויצאו.
בניית דפי נחיתה –
אם תצאו בקמפיין פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק, מומלץ שתפנו את התנועה לדף נחיתה. באמצעות דף נחיתה תוכלו לתת לקהל פרטים נוספים לגבי המוצר או השירות שלכם.
הדף יהיה בנוי בצורה כזאת שיניע אותם לפעולה, בין אם מדובר בהשארת פרטים, הורדה של מדריך או רכישה. משרד פרסום באינטרנט יבנה עבורך דף מכירה ארוך או דף נחיתה קצר תלוי במטרות של הקמפיין.
פרסום ממומן-
סוכנות פרסום דיגיטלי תבנה עבורכם קמפיין ממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טאבולה, אוטבריין. המטרה של הקמפיין היא בסופו של דבר להביא לכם עוד לקוחות.
באמצעות פרסום ממומן אתם משלמים לפלטפורמת הפרסום וקונים תנועה בכסף. זאת הדרך הכי מהירה לייצר תוצאות ולראות שינוי בעסק שלכם.
העלויות של קמפיין ממומן מתחלקות בין העלות החודשית של חברת השיווק ותקציב הפרסום לפלטפורמה. המטרה היא בסופו של דבר לייצר החזר השקעה חיובי כך שעל כל שקל שתשקיעו תחזירו פי 2,3 ויותר.
קידום אורגני בגוגל –
לא כל חברות השיווק באינטרנט מציעות שירות של קידום אתרים בגוגל. מדובר בתהליך ארוך של יצירת כתבות תוכן וקישורים נכנסים לאתר שלכם על מנת לקדם ביטויים מרכזיים שאנשים מחפשים בגוגל.
המטרה בסופו של דבר היא להביא את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש. מדובר בתנועה איכותית של אנשים חמים אשר מחפשים פתרון לבעיה שלהם. במידה והאתר יהיה בנוי בצורה טובה תקבלו לידים רבים.
ניקח לדוגמא חברת שיווק באינטרנט, מדובר בתחום מאוד תחרותי שלא קל להתברג בו בראש תוצאות החיפוש. לכן רצוי לקדם מספר ביטויים שונים שיש תחרות פחות חזקה כמו לדוגמא משרד פרסום בחיפה.
קידום ברשתות החברתיות –
אם אתה לא שם אתה לא קיים, המשפט הזה נכון יותר מתמיד כשמדברים על הרשתות החברתיות. חייבת להיות לעסק שלכם נוכחות חזקה ברשתות החברתיות באמצעות סרטונים, תמונות, קרוסלות, ציטוטים ועוד.
הפרופיל צריך להראות מקצועי עם תמונות תדמיתיות שלכם, קאברים, פונטים אחידים ועוד.
אנשים יבדקו פרטים עליכם ברשתות החברתיות כשיתקלו בעסק שלכם. הרושם הראשוני שיקבלו יגרום להם לקבל החלטה אם לפנות אליכם או לא.
מיתוג –
סוכנות פרסום תבנה עבורכם את כל הקשור לשפה שלכם ברשת: פונטים, צבעים, אלמנטים, לוגו, סלוגן. אחרי יצירת הבסיס למיתוג הם יתאימו את כל התוצרים השיווקיים שלכם כמו אתר, רשתות חברתיות, דפי נחיתה, חומרים לדפוס ועוד. הכל יקבל נראות אחידה, כך שמי שיתקל בצבעים או אלמנטים ידע לקשר אותם לעסק שלכם.
תהליך מיתוג לא צריך לעלות הרבה כסף והוא שווה את ההשקעה. הוא יעזור לכם להראות שונים מהמתחרים. יתן מראה מקצועי ותחושה שמדובר בעסק רציני שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו.
למראה החיצוני יש חלק חשוב ביצירת החוויה של הלקוח הפוטנציאלי והתרשמות מהעסק שלכם. אתם רוצים ליצור רושם ראשוני כמה שיותר חזק וחיובי.
מה עוד לצפות מחברת דיגיטל?
משרד פרסום רציני הוא לא עוד ספק לידים אלא שותף בדרך להשגת היעדים שלכם. אתם רוצים לדעת שיש לכם חברה שיווק רצינית ומקצועית שתדע לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית ולהחזיר אתכם למסלול גם כשהדברים לא תמיד מצליחים.
בשורה התחתונה אתם צריכים חברה שתוכלו לסמוך עליה ולדעת שאתם בידיים טובות. חברה שמורכבת מצוות מקצועי של אנשים שאוכלים, חיים ונושמים שיווק באינטרנט ומביאים את כל היצירתיות שלהם כדי להשיג את התוצאות הכי טובות עבור העסק שלכם.