חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל ובאופן ישיר גם מספר החברות בתחום הפרסום בדיגיטל. ישנן לפי ההערכות בין 100 – 200 משרדי פרסום בדיגיטל בחיפה, החל מעסקים של אדם אחד ועד לחברות עם מספר עובדים.
מי צריך חברת פרסום בחיפה?
כל עסק שרוצה לצמוח ולהשיג יותר לקוחות צריך להעזר בשירותיה של חברת פרסום. כיום הדרך הטובה ביותרר להגיע לקהל שלכם ההיא באמצעות הדיגיטל.
בין אם מדובר בפרסום בפייסבוק, גוגל, יוטיוב, לינקדין, טאבולה ואוטבריין. בלחיצת כפתור אפשר לייצר חשיפה אדירה ולהתחיל לקבל פניות של לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם.
התפקיד של חברת פרסום בדיגיטל הוא להבין מה היעדים שלכם, לראות שהם ריאליים מבחינתה ולבנות אסטרטגיה כדי להשיג אותם. חברת השיווק בדיגיטל צריכה לערוך חקר קהל, מחקר מתחרים, לכתוב את הקופי, לעצב את המודעות, לעשות את החיבורים הטכניים, להפעיל את הקמפיין ולבצע מעקב.
בסופו של דבר צריכה חברת השיווק הדיגיטלי להשיג את היעדים שהוצבו בתחילת הדרך. זה הפוקוס המרכזי שלה. במידה והיא לא מצליחה להשיג את המטרות שהוצבו ואתם רואים שאין שום אפשרות מצדה להציע פתרונות ולחדש את הקמפיין אין סיבה שתמשיכו לעבוד עם החברה הזאת.
למה לבחור חברת פרסום בחיפה?
במידה והעסק שלכם ממוקם בחיפה והצפון ייתכן שתרצו לבחור חברת פרסום מחיפה בשל הסיבות הללו:
משרד פרסום מקומי יכיר טוב יותר את הקהל בעיר או באזור שלכם. במידה ויש דברים ייחודיים שכדאי לגעת בהם יהיה לו קל יותר לכתוב מודעות כאלה.
אתם רוצים להיפגש עם חברת הדיגיטל שלכם בתחילת הדרך ולאחר מכן לפחות אחת לרבעון באופן פיזי. שיקול של מרחק ונסיעות הוא מרכיב שחשוב לקחת בחשבון כדי שלא תבזבזו זמן.
עזרה לעסק מקומי. אם חשוב לכם ערבות הדדית ולפרנס עסקים מקומיים אז בוודאי שבחירה של משרד פרסום בחיפה תעזור לכם ולעסק שתעבדו איתו. אתם תורמים לכלכלה המקומית ועוזרים לעסקים בעיר שלכם לצמוח.
איך לבחור חברת פרסום בחיפה?
כדי לבחור חברת שיווק בדיגיטל בחיפה הדרך הכי טובה היא להתייעץ עם עסקים שאתם מכירים וסביר להניח שעבדו או עובדים עם אותה חברת פרסום.
חשוב להבין מה השירותים שמציעה חברת השיווק, מי הצוות שלה, מה העלות של כל אחד מהשירותים, אילו תוצאות הם יכולים להשיג עבורכם, האם עבדו עם עסק בתחום שלכם, מה רמת הזמינות שלהם.
דרך נוספת לבחור חברת פרסום בחיפה היא באמצעות חיפוש בגוגל של ביטויים רלוונטיים כמו משרד פרסום בחיפה, חברת דיגיטל בחיפה, משרד דיגיטל בחיפה ועוד. אתם צריכים לאסוף את 3-5 התוצאות הראשונות של כל ביטוי, לרכז אותם בטבלה ולחייג לאותם משרדים.
בשיחה אתם רוצים לשאול את כל הדברים שציינו למעלה. בנוסף חשבו שתכנסו לאתרים שלהם, תבדוק את תיק העבודות שלהם. אתם רוצים לחפש ביקורות של לקוחות בפייסבוק וגוגל מי ביזנס ולהתחיל לגבש תמונה. בסופו של דבר תשאירו 3 חברות שאתם מתלבטים לגביהם ותקבעו איתם פגישה.
חשוב להתחבר לצוות ההחברה ולהבין שיש להם את הרצון והיכולות לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה.
מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת פרסום בחיפה?
מוכוונת תוצאות
הדבר הכי חשוב בעבודה עם כל חברת שיווק בדיגיטל הוא לדעת שהיא יכולה להשיג את התוצאות שאתם רוצים, בלי זה אין בכלל טעם להתקדם.
ניתוח נתונים
אתם רוצים להבין מה יכולת ניתוח הנתונים של החברה, מה הנתונים שיוצגו לכם וכל כל כמה זמן הם יוצגו.
צוות רחב
תבדקו שלחברת הדיגיטל שלכם בחיפה יש צוות רחב של אנשי מקצוע שכל אחד מתמחה בתחום ספציפי ויחד יוכלו לשלב כוחות ולהרים קמפיין מנצח. בין התפקידים שיש למשרד דיגיטל ניתן למנות: מקדמי אתרים, קמפיינרים, מעצבים גרפיים, קופירייטרים, צלמים ועורכי וידאו. עסק של בן אדם אחד יתקשה לבצע את כל הדברים האלה.
זמינות
חשוב להבין מראש את רמת הזמינות של משרד הדיגיטל בחיפה. תבדקו מה הימים ושעות העבודה שלהם, איך ניתן להשיג אותם, בטלפון או במייל. מה קורה כשיש תקלה.
בכמה קמפיינים מטפל הקמפיינר שלכם?
בסופו שלדבר מוצמד לכם קמפיינר שמטפל בקמפיין שלכם. חברות פרסום בדיגיטל מעמיסות על אותו קמפיינר הרבה מאוד לקוחות כך שהוא נאלץ להתחלק בין הרבה מאוד קמפיינים ולא בהכרח יספיק לטפל בקמפיין שלכם ברמה היומית.
תוודאו שהקמפיינר שעובד מולכם מטפל ב 15-20 קמפיינים לכל היותר, זה מספר סביר והגיוני שיאפשרו לו להקדיש זמן גם עבורכם.
תבדקו מראש מי יטפל בקמפיין שלכם. בתחילת הדרך אתם תיהיו איתו בקשר ברמה היומית ואתם צריכים לראות שאתם מתחברים אליו ונהנים לעבוד ביחד.
איזה שירותים מציעה חברת פרסום בחיפה?
ישנם חברות פרסום שונות שמציעות שירותים שונים. אלו מכלול השירותים שיכולה להציע עבורכם חברת פרסום בדיגיטל.
קידום אתרים
המטרה היא להביא את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל בביטויים שרלוונטיים עבור העסק שלכם. נניח ויש לכם חברה ליועץ משכנתאות בחיפה, תרצו לקדם את האתר שלכם בביטויים כמו יועץ משכנתאות בחיפה, יעוץ משכנתאות בחיפה, יועץ משכנתאות בצפון.
ככל שחברת הדיגיטל שלכם תצליח לקדם אתכם בראש התוצאות החיפוש כך בסופו של דבר יותר אנשים יכנסו לאתר שלכם וישאירו פניות.
פרסום ממומן
חברת פרסום בחיפה שמתמחה בפרסום ממומן תדע להביא לכם לידים מכמה מקורות שונים בהם: פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם, טאבולה ואוטבריין. אתם לא רוצים להתבסס על מקור תנועה אחד וחשוב שהחברה שמנהלת לכם את הקמפיינים תשלוט בכל הפלטפורמות כך שתבחן מהיכן מגיעים לידים באיכות ומחיר יותר טוב.
בניית אתרים
חלק מחברות השיווק בדיגיטל מציעות גם שירות של בניית אתרים. אין עסק שלא צריך היום אתר, זה הדבר הראשון שאנשים יחפשו כשירצו לקבל מידע נוסף על העסק שלכם. האתר חייב להיות מותאם למובייל, מהיר ובעל נראות יפה.
בניית דפי נחיתה
על מנת שהקמפיין שלכם יביא לידים איכותיים יותר חשוב להפנות את התנועה לדף נחיתה. חברת פרסום בדיגיטל תבנה עבורכם דף נחיתה שימיר כמה שיותר מבקרים. דף נחיתה איכותי בנוי לפי היררכיה מסוימת, חשוב שיהיה מהיר ושהטקסט יהיה חד.
מיתוג
ישנם משרדי פרסום בחיפה אשר מציעים גם שירותי מיתוג. תהליך המיתוג יכלול הבנת ערכי המותג, גיבוש צבעים, אלמנטים, סלוגן ומשם תפיק עבורכם תוצרים. אלו יכולים להיות באנרים, קאברים, מעברונים, לוגו ולאופליין רולאפים, פולדרים, שמשונית.
צילום ועריכת סרטונים
כדי להצליח היום להתחרות במפרסמים הרבים ברשתות החברתיות אתם חייבים לעשות שימוש בסרטונים שיגרמו לגולשים לעצור על המודעה שלכם. הסרטון צריך לסקרן, לתת ערך ולהניע לפעולה.
משרדי הדיגיטל המובילים מבינים שזה חלק חשוב מאוד בקמפיין פרסומי ומחזיקים צוות פנימי של צלם ועורך וידאו ובנוסף קופרייטר ואיש קריאטיב שיצרו מודעות מעולות שיביאו בסופו של דבר כמה שיותר לידים.