איך לבחור חברת פרסום דיגיטל שתביא לך לקוחות?

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה – איך להשיג 5-50 לקוחות כל חודש?
לצפייה לחץ כאן

רוצה יותר לידים ולקוחות?
הכנתי לך הדרכה מיוחדת במתנה 
איך להשיג 5-50 לקוחות בחודש?
לצפייה לחץ כאן

תוכן עיניינים

כשרוצים להשיג פניות של מתעניינים למוצר או לשירות שלכם הדרך הכי טובה לעשות את זה כיום היא באמצעות פרסום בדיגיטל. כדי לבנות קמפיין בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדין, טאבולה או אוטבריין צריך ידע. כאן נכנסת לתמונה חברת פרסום דיגיטל.

איך תבחרו חברת פרסום דיגיטל?

יש כמה פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם לפני שבוחרים משרד פרסום בדיגיטל לקידום העסק שלכם.

ניסיון

אתם רוצים לדעת שלחברת השיווק באינטרנט שתעבדו איתה יש ניסיון ואתם לא בין הלקוחות הראשונים שלהם. במיוחד חשוב להבין אם הם ניהלו קמפיינים בנישה שלכם. מדובר ביתרון משמעותי שיכול לחסוך זמן וכסף. הם ידעו בסבירות גבוהה יותר מה עובד בתחום שלכם, דבר שיקל על כתיבת הטקסטים, מחקר הקהל והמתחרים.

צוות

חשוב לוודא שיש לחברת השיווק באינטרנט שלכם צוות רחב מכמה תחומים שיוכל לגבש רעיונות שונות ולהביא את הידע והניסיון שלו לידי מימוש בקמפיין שלכם.

שירות לקוחות

מה היכולת של משרד הדיגיטל שלכם לתת שירות ומה כולל השירות הזה. האם הם זמינים בכל שעה במהלך יום העבודה בטלפון, מי איש הקשר שלכם, אילו דוחות הם יציגו לכם.

המלצות

חשוב לוודא שיש להם המלצות של לקוחות מרוצים. אתם צריכים לשוחח עם הלקוחות כדי להבין באמת מה רמת שביעת הרצון שלהם. תשאלו מה הם עשו עבורם, האם הם עובדם יחד היום, אם לא מדוע? בנוסף נסו להבין מה היתרונות והחסרונות של אותה חברה.

עבודות קודמות

בקשו לקבל מחברת הפרסום בדיגיטל שאתה בודקים מידע לגביה מה תיק העבודות שלהם. אתם צריכים לראות שאתם מתחברים לקו העיצובי של אותה חברה.

שירותים

תבדקו מה השירותים שיכול להציע אותו משרד פרסום. האם הם ממוקדים בדבר אחד או שעושים דברים נוספים. בהתאם לצרכים שלכם תחליטו האם אתם רוצים להתקשר עם מספר חברות שיווק באינטרנט שכל אחת מתמחה בתחום מסוים או לעבוד עם חברת שמרכזת את כל השירותים שאתם צריכים אבל מצד שני העסק שלכם מאוד תלוי בה.

מחיר

בקשו לקבל הצעת מחיר לכל אחד מהשירותים שמציעה החברה. אתם רוצים להבין מה בדיוק כולל השירות, כמה זמן יקח להם לבצע את השירות.

היתרונות של חברת פרסום דיגיטל?

חיסכון בזמן

כמובן כל דבר בחיים גם בפרסום בדיגיטל תוכלו ללמוד בעצמכם, השאלה היא האם זה יעיל ובאמת יקדם את העסק שלכם. סביר להניח שלא. אתם צריכים חברה שיווק שזאת המומחיות שלה ולהתעסק בניהול של העסק שלכם.

עוזרת לכם לצמוח

חברת דיגיטל טובה היא מקור החמצן של העסק שלכם בכך שהיא מייצרת עבורכם פניות על בסיס קבוע של לקוחות שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם. אתם חייבים לסמוך על החברה שאיתה תעבדו מצד שני תפקחו על הדברים ותשאלו שאלות.

חוסכת לכם כסף

העלויות של חברת פרסום באינטרנט נמוכות באופן יחסי מאשר אפשרות של מנהל שיווק פנימי בארגון. בנוסף למנהל שיווק בארגון יש המון כח ותלות שיכול לייצר אצלכם. רוב הסיכויים שאותו מנהל שיווק לא ידע לעשות את כל הדברים בעצמו ויצטרך עזרה של חברת דיגיטל.

יש לה ידע וניסיון

אין ספק שלחברת דיגיטל טובה יש ניסיון שיכול לעזור בהמון סיטואציות מורכבות כמו חסימה של קמפיין, נפילה של דף נחיתה ועוד. סביר להניח שהיא כבר ראתה הכל ופיתחה ידע וקשרים שיעזרו לה לצאת מהבעיות הללו באופן קצר יחסית, דבר שאתם לבד לא בטוח שתצליחו לפתור.

חיה את התחום

עולם השיווק בדיגיטל משתנה ללא הפסקה. פלטפורמות חדשות עולות, הפלטפורמות הקיימות עושות שינויים ביכולות שלהן, במדיניות ועוד. כדי באמת להבין מה קורה צריך להתעדכן על בסיס יומי ולהתמקצע.

עסק שזה לא תחום העיסוק שלו עדיף שיתן לחברת שיווק מקצועית לטפל בדברים ולא ינסה לפרסם בעצמו, דבר שעלול להוביל לחסימה.

מתי כדאי לקחת חברת פרסום דיגיטל?

כשרוצים לגדול.

אם אתם מחפשים להשיג לקוח-שתיים בחודש אין טעם שתעבדו עם חברת פרסום. במקום זה תנסו להשיג את הלקוחות הללו בעצמכם. אם אתם נותני שירותים, יועצים ועסקים שמוכרי מוצרי ידע, שמחפשים לגדול ובקצב מהיר, כאן נכנסת לתמונה חברת פרסום באינטרנט.

היא תבנה עבורכם אסטרטגיה שיווקית שלמה, תבצע את הדברים הדרושים להקמת הקמפיין ואח״כ תיהיה במעקב מתמיד על שיפור איכות הלידים.

מה לבדוק כשבוחרים חברת פרסום דיגיטל?

אתם רוצים לבדוק את הדברים הבאים לפני שאתם בוחרים חברת שיווק בדיגיטל:

מי יהיה אתכם בקשר יומי

האם מדובר בקמפיינר שיש לו עשרות לקוחות וסביר להניח שלא יהיה פנוי כשיש לכם שאלה או שיש מנהל שירות לקוחות שאיתו תוכלו להיות בקשר.

האם הם עובדים מחשבון מודעות שלכם?

אל תסכימו בשום פנים ואופן להצעה של מחיר כולל עבור העבודה של החברה ותקציב הפרסום. תקפידו לעבוד רק חשבון מודעות שלכם, ככה תוכלו לבדוק כמה כסף באמת הושקע בפרסום.

מה לצפות מחברת פרסום דיגיטל?

חברת שיווק בדיגיטל שחושבת מחוץ לקופסא תדע ליצור קמפיינים חזקים שיביאו בסופו של דבר לידים.

בנוסף אתם צריכים לראות שמדובר בשותף לדרך ולא עוד חברה שבאה לקחת כסף בלי לספק תוצאות. חברת דיגיטל טובה תתחבר לאנשי המכירות של העסק, תסביר להם את המשפך השיווקי ותיהיה אתם בקשר כדי להבין את איכות הלידים והיכן אפשר לשפר.

מה העלות של עבודה עם חברת פרסום דיגיטל?

תלוי בסוג השירות:

בניית אתרים

אתר תדמיתי שמכיל מס׳ עמודים בלבד כמו: דף הבית, אודות, בלוג, תיק עבודות וצור קשר ינוע מ 5000 ש״ח ל –  10000 ש״ח. אתר שבנוי בצורה טובה יניע אנשים להשאיר פרטים. חשוב להקפיד שהטקסטים באתר יהיו חדים ויניעו לפעולה.

בניית דף נחיתה

אתם רוצים להפנות את התנועה מהקמפיין לדף נחיתה מקצוע ומהיר שבנוי בצורה נכונה. דף כזה יגדל את כמות ההמרות ובסופו של דבר את ההחזר על ההשעה.

עלות דף תנוע בין 3500 – 8000 ש״ח.

ניהול קמפיין ממומן

הליבה של העסק שלכם, בלעדיו יהיה קשה עד בלתי אפשרי לייצר פניות של לקוחות רלוונטיים על בסיס קבוע. כפי שכבר ציינו קמפיין כזה יכול להיות בפלטפורמה אחת או לשלב בין מספר פלטפורמות.

העלות תנוע בין 1500 – 8000 לחודש. כל משרד יתמחר לפי ראות עיניו.

קידום אורגני

מתייחס לכל מה שקשור בנוגע להבאת העסק שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, כך שבסופו של דבר תקבלו יותר תנועה ולידים. צריך להבין שקידום אורגני הוא תהליך לא פשוט שלוקח המון זמן. לא בהכרח גם שתצליחו להשיג תוצאות ולהצליח בקידום בכל הביטויים.

המחיר יתחיל בכ – 3000 ש״ח בחודש ויעלה בהתאם לקושי, לכמות ולידים של הלקוח.

 מיתוג

חברת דיגיטל רצינית מבינה שכיום מיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין. אנשים יבדקו על העסק שלכם באתר וברשתות החברתיות. תדאגו שיהיה לכם לוגו איכותי ואתרים, וחשבונות מעוצבים ברמה גבוהה.

הרושם שאותו גולש יקבל מהנראות שלכם, כך הוא יחשוב לגבי היכולות שלכם. תשקיעו כמה אלפי שקלים למעצבת גרפית שתבנה את הנראות שלכם בדיגיטל.

טל קורן

יועץ שיווק ובעלים של סוכנות פרמיום לנותני שירות, יועצים, מאמנים, קורסים ומוצרי מידע. ב-4 השנים האחרונות ליווה טל מאות עסקים ועזר להם להכפיל את ההכנסות פי 2, 3 ואפילו ב – 10X.

לאן לשלוח את המדריך?