למה שיווק דיגיטלי חשוב?
לכל חברה יש יעדים ומטרות שונות, אבל רובן מנסות להשיג צמיחה על ידי הגעה לצרכנים רבים יותר ולשכנע אותם לרכוש. כדי לעשות זאת ביעילות, עליך לנצל את כל משאבי השיווק והטכנולוגיות היקרים ביותר ובעולם המודרני, האינטרנט בראש הרשימה הזו.
מה תעזור לכם חברת שיווק באינטרנט להשיג?
-
הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט.
בהתחשב בכך שמעל 6 מיליון איש בישראל נמצאים באינטרנט, זו הזדמנות מצוינת עבורך להגיע ללידים שמחפשים את העסק שלך. אנשים באינטרנט רק מחכים למצוא את החברה שלך.
אנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא את כל סוגי המידע. הם מבצעים כל הזמן חיפושים כדי למצוא מידע רלוונטי על עסקים, מוצרים ושירותים. על ידי השקעה בשיווק באינטרנט, אתה עוזר לחברה שלך להגיע לאותם הלידים המתעניינים.
כמשווק, אתה רוצה להגיע ללקוחות פוטנציאליים היכן שהם גרים, עובדים, קונים, מקבלים מידע ומחפשים בידור. כל זה נמצא במקום אחד: האינטרנט. גם אם אתה פועל ברמה המקומית, הקהל שלך ברשת.
זו הסיבה שנותני שירותים, יועצים ומאמנים, נעזרים בחברת שיווק באינטרנט כדי לקדם את השירותים שלהם. שיווק באינטרנט הוא בעל ערך לעסק שלך מכיוון שהוא עוזר לך להתחבר ללידים שהכי מתעניינים בעסק שלך.
-
גלה מה המתחרים שלך עושים.
כדי שהעסק שלך יצליח, אתה צריך לשים לב למה שהמתחרים שלך עושים וללמוד מזה. אל תחשוב על המתחרים שלך כעל מישהו שאתה צריך לנצח, אלא על אנשים שיש להם מה ללמד אותך.
כאשר אתה מסתכל על מה שהמתחרים שלך עושים בדיגיטל, תקבל מושג מה עובד ומה לא.
סביר להניח שהמתחרים שלך ביססו נוכחות באינטרנט. חברם פרסום בדיגיטל תעזור לכם להבין באיזה סוג תוכן הם משתמשים, האם יש בלוג, או שהם מקדמים תוכן ויזואלי כמו סרטונים? איך הם מתקשרים למותג שלהם ומה מייחד אותם? עד כמה הם מתקשרים עם הקהל? האם אתה יכול לעשות יותר טוב?
דרך מצוינת לגלות מה המתחרים שלך עושים היא לערוך מחקר. חברת הפרסום בדיגיטל שלך תוציא לך מסמך שמסכם האם הם מתמקדים במילות מפתח, האם יש משפיענים שהם משתמשים בהם כדי להניע תנועה?
-
עלות נמוכה לתפעול.
אחד היתרונות העיקריים של שיווק באינטרנט לעסקים הוא עלות התפעול הנמוכה שלו. ניתן לפרסם זול יותר בשיווק באינטרנט מאשר בשיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות בעיתונים, בטלוויזיה וברדיו.
בשיווק דיגיטלי אתה יכול ליצור חשיפה רחבה לעסק שלך בעלויות נמוכות באופן יחסי. משרד דיגיטל יבנה עבורך אסטרטגיה שלמה של קמפיין, יוציא אותו לפעול וישפר אותו כדי להשיג תוצאות כמה שיותר טובות.
4. מדידה ומעקב אחר תוצאות.
חברת שיווק באינטרנט עוסקת באופן שוטף בשיפור תוצאות הקמפיינים שלך. היכולת למדוד ולעקוב אחר תוצאות קיימת רק בדיגיטל, זאת לעומת אפיקי פרסום ישנים יותר. סוכנות דיגיטל מקצועית תשתמש בכלים שונים למעקב אחר התוצאות של מסעות הפרסום שלך.
באמצעות כלים אלו, לא רק שתוכל למדוד ולעקוב אחר אלא גם להמחיש את התקדמות הקמפיין השיווקי שלך באמצעים גרפיים ברורים. היכולת לכמת את מאמצי השיווק שלך היא הדבר הטוב ביותר.
מדידה ומעקב אחר תוצאות נותנים לעסק שלך מושג טוב יותר לגבי מצב הקמפיין השיווקי שלך. זה נותן לך מושג איך אתה יכול להגדיל טוב יותר את התנועה, הפניות, המכירות וההמרות שלך. ללא היכולת למדוד ולעקוב אחר התוצאות שלך, לא תוכל לשנות את מסע הפרסום השיווקי שלך כך שישיג בסופו של דבר את היעדים שלך.
מה תעשה עבורכם חברת שיווק באינטרנט?
-
תספק חוויה אינטראקטיבית יותר באמצעות שימוש בוידאו במודעות שלכם
ערוצי שיווק דיגיטליים מאפשרים לחברות גם לספק חוויה אישית יותר באמצעות מודעות וידאו אינטראקטיביות והמלצות מותאמות למוצרים. וידאו הפך במהירות לחלק מחיי היומיום של הצרכנים. למעשה 80 אחוז מתעבורת האינטרנט היא עם וידאו. זה מהווה הזדמנות מצוינת למותגים למשוך את קהל היעד שלהם.
עסקים יכולים להשתמש בווידאו מקוון כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלהם בתנועה וליידע, לבדר ולערב את הצרכנים האידיאליים שלהם. חברת שיווק בדיגיטל תפיק עבורכם מודעות וידאו מסקרנות שיגרמו לאנשים לעצור ובסופו של דבר להשאיר פרטים.
-
חברת שיווק באינטרנט תשיג לכם תוצאות יותר טובות בפחות כסף!
פרסום בדיגיטל יכול להכניס לכם פי 2,3 ויותר על כל שקל שתשקיעו. עסקים קטנים וסטארט-אפים תמיד מנסים להשיג כמה שיותר באמצעות השיווק שלהם בתקציב. פרסום באינטרנט יכול למתוח את התקציב שלך עוד יותר ויאפשר לך לחדד את קהל היעד שלך.
המדיה החברתית טובה במיוחד לכך שכן היא מאפשרת לך להגדיר תקציב יומי לקהל דיסקרטי שיש לו עניין במותג שלך. והכי חשוב, זה מאפשר לעסק שלך להחריג את האנשים שלעולם לא יקנו ממך – חוסך לך זמן וכסף!
המפתח בפרסום במדיה החברתית הוא לבחור את הפלטפורמה שתתאים לך ולמותג שלך בצורה הטובה ביותר.
חברת פרסום בדיגיטל תדאג להתאים את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורכם. לדוגמא, אל תבחרו ב-TikTok רק בגלל שהוא פופולרי או בלינקדאין אם קהל היעד שלך הוא לא B2B. חברת דיגיטל תמצא את הרשתות החברתיות שתואמות לעסק שלך, היא תריץ כמה בדיקות פשוטות כדי לראות אילו מודעות ותוכן עובדים.
-
תגיב לשינויים בזמן אמת.
חברת שיווק באינטרנט מעודכנת בכל הדברים החמים והשינויים שמתרחשים בפלטפורמות השונות. בנוסף היא תדע ליצור קשר עם מי שצריך כאשר יש בעיות עם הפרסום שלכם ותדע לפתור את הנושא.
היכולת להכיר ולחיות את השינויים בדיגיטל ולהגיב להם במהירות שמורה לחברות שחיות את התחום באופן יומיומי. זה עוזר לעסק שלך לנצל את התגובה של צרכנים לאירועים עכשוויים, מגמות, נושאים וטכנולוגיות.
בין אם המותג שלך משתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להגיע ללקוחות, או משתמש בפלטפורמות הפופולריות ביותר כדי לספק תוכן ממוקד, שיווק דיגיטלי מאפשר להישאר מעודכן בזמן אמת ולבצע את השינויים וההתאמות שדרושים לשם כך.
על ידי ניצול מה שפופולרי כרגע, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם באינטרנט ולהגיע ליותר לידים ולקוחות.
דוגמה אחת לכך היא שימוש בערוצי שיווק דיגיטליים במדיה חברתית ובבלוגים כדי לספק תוכן רלוונטי ושימושי של מגמות פופולריות בתעשייה שלך. לא משנה איזה סוג של מוצר או שירות העסק שלך מציע, בטח יש מגמות בענף שלך שמשתנות עם הזמן.
עם שיווק דיגיטלי, אתה יכול להגיב למגמות הללו בזמן אמת על ידי השתתפות בשיחה או הספקת תוכן ממוקד שמדבר לדאגות הנוכחיות של קהל היעד שלך.
זה יכול לעזור לבנות נאמנות למותג ולבסס את העסק שלך כמוביל בתעשייה. המידיות של השיווק הדיגיטלי מאפשרת לך להגיב לטרנדים אלו במהירות.
בעוד שלוקח זמן לפתח, לייצר ולהפיץ את המסר באמצעי שיווק מסורתיים טקטיקות השיווק הדיגיטלי עובדות קצת יותר מהר.
לדוגמה, אם אתה צריך לתקשר משהו ללקוחות והלידים שלך במהירות, חברת השיווק הדיגיטלי שלך תוכל להעלות תוך דקות בודדות מודעות לכל אחת מפלטפורמות הפרסום: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אוטבריין, טאבולה לינקדין ועוד. וכך להעביר את המסר שלך לקהל גדול בעלויות נמוכות באופן יחסי.
-
חברת שיווק באינטרנט תעזור לכם להשיג את היעדים שלכם
בשורה התחתונה חברת שיווק בדיגיטל נמדדת אך ורק לפי תוצאות. אם הגדרתם יעדים והיא לא עומדת בהם אין לכם סיבה להמשיך לעבוד איתם. מדובר בשותף לדרך של העסק שלך וחשוב שהיא תיהיה שם בשבילכם. תחיה את המספרים ותציע דברים חדשים וייחודיים.