למה קיים משרד דיגיטל?
כולנו מבלים ברשתות החברתיות במשך שעות כל יום. בנוסף כל דבר שאנחנו רוצים לדעת אנחנו בודקים כמובן בגוגל. אנחנו מחוברים לאינטרנט מהרגע שאנחנו קמים ועד שאנחנו הולכים לישון.
פייסבוק וגוגל הם בסופו של דבר עסקים שמרבית ההכנסה שלהם מגיעה מבעלי עסקים שמפרסמים באמצעותם. כאן בדיוק נכנס לתמונה משרד דיגיטל, העבודה שלו היא לבנות את הקמפיין עבור העסק שהוא עובד איתו ולעזור לו להשיג את התוצאות שהוא רוצה.
משרד דיגיטל מתמחה בפרסום באינטרנט, זאת העבודה שלו. השלבים בעבודה שהוא מבצע הם בד״כ אלו: הגדרת יעדים להצלחה, ביצוע מחקר שוק, הגדרת קהל היעד, בניית תוכנית שיווק, הגדרת תקציב, מיתוג ושיפור נראות, בניית משפך שיווקי ואוטומציות, בניית תסריט מכירה, ניתוח שיחות מכירה ומשוב, מעקב, מדידה ושיפור.
מה האחריות של משרד דיגיטל?
בשורה התחתונה האחריות של משרד פרסום באינטרנט היא להשיג את היעדים שהצבתם יחד. כשמדברים על פרסום ממומן אתם צריכים להגדיר מראש את המטרות. לדוגמא המטרה של הקמפיין היא לעזור לנו להשיג 10 לקוחות בחודש. אם זאת המטרה ואתם יודעים את אחוזי הסגירה שלכם תוכלו לחשב בקלות כמה לידים אתם צריכים כדי לעמוד ביעד.
אם מדובר על קידום אורגני אתם צריכים להחליט מהם הביטויים שתרצו להתמקד בהם ומהם תגיע תנועה לאתר. אחרי תהליך שלוקח בין חצי שנה לשנה לכל הפחות תוכלו להבין לאיזה מיקומים הצליחה חברת השיווק איתה אתם עובדים להביא את אותם ביטויים והאם בסופו של דבר אתם מצליחים להמיר את התנועה ללקוחות.
מה העלות של עבודה עם משרד דיגיטל?
העלות כמובן משתנה בין חברות הפרסום ותלויה בראש ובראשונה בהיקף השירותים וביעדים. צריך להבדל בין שירותים חד פעמיים כמו בניית אתר, עיצוב באנרים, הקמת דף נחיתה או צילום סרטון שיווקי לבין הדברים השוטפים כמו: פרסום ממומן, קידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות.
טווח המחירים של כל אחד מהשירותים רחב למדי, תוכלו למצוא משרדי דיגיטל שיבקשו 1000 בחודש עבור ניהול קמפיין לפרסום ממומן וכאלו שיבקשו גם 8000 ש״ח ויותר בחודש. הכל נגזר מהניסיון והידע שאותו משרד מגיע איתו.
לגבי נושא של קידום אורגני גם כאן טווח המחירים רחב למדי אבל הוא תלוי בעיקר בסוג הביטוי שתרצו לקדם. ביטויים תחרותיים כמו פרסום באינטרנט, משרד פרסום יהיה הרבה יותר קשה לקדם, לכן המשאבים שיושקעו יהיו גדולים יותר וכך גם העלות. באופן כללי עבודת קידום מינימלית ל-2-3 ביטויים מתחילים באזור 3000 ש״ח בחודש.
בניית דף נחיתה מתחילה באזור 2500 ש״ח ויכולה להגיע לסכומים של 10,000 ש״ח ויותר, תלוי באורך ומורכבת הדף והאם מדובר בעיצוב בלבד או שגם צריך לכתוב את הקופי, דבר שייקר משמעותית את המחיר.
עלות בניית אתר תדמיתי פשוט שכולל 5-7 תתחיל מ 7,000 ש״ח ומעלה.
קידום ברשתות החברתיות נע בין 2000-4000 ש״ח ותלוי בכמות הפוסטים ובאיכות שלהם.
סרטונים שיווקיים הם כלי מעולה שיכול לדחוף את הקמפיינים שלכם להשיג תוצאות טובות יותר סרטון קצר של דקה שיפיק עבורכם משרד פרסום דיגיטלי מתחיל באזור 2500 ש״ח ומעלה.
מה מבדיל בין משרד דיגיטלי מעולה לבינוני?
יש מספר דברים שמבדילים בין חברה לשיווק באינטרנט אחת לאחרת מבחינתנו מה שעושה את ההבדל הם הדברים הבאים:
- היכולת לבנות אסטרטגיה שלמהלהבין לאן העסק רוצה להגיע ולקחת אותו ליעד. רוב משרדי הפרסום יעשו מה שהלקוח מבקש כאן ועכשיו בלי להבין אם בכלל הפעולה הזאת יעילה עבורם.
לדוגמא, נותני שירותים, יועצים, מאמנים, מטפלים ועסקים שמוכרים קורסים פונים אלינו כדי שנקים עבורם קמפיין והם יקבלו לידים. יכולנו להקטין ראש ולהגיד בואו נתחיל, אבל אנחנו לא פועלים בשיטה הזאת ולפני שיוצאים בקמפיין אנחנו רוצים להבין אם לעסק יש כח אדם שיוכל לטפל בלידים מבחינת זמינות ויכולת המכירה שלו. רק אחרי שהבנו שהתשתית מתאימה נתחיל במחקר ובכל שאר השלבים.
- להבין את המספרים החכמים בעסק
זה לא חוכמה רק לספק לידים אם בסופו של דבר הם לא הופכים ללקוחות. חברת דיגיטל טובה תכיר את המספרים החכמים של העסק כמו: עלות רכישת לקוח, יחס המרה, עלות לליד והחזר על ההשקעה. אותה חברת פרסום תדע לשקף את הנתונים בצורה הטובה ביותר לעסק ולנסות לשפר כל הזמן את התוצאות.
- לתת יחס אישי
בסופו של דבר הכל בחיים בנוי על יחסים בין אנשים. חברת דיגיטל טובה תדע להיות בקשר מתמיד, לתת יחס אישי ולהוכיח לעסק שבאמת אכפת לה ממנו ושההצלחה היא מטרה משותפת.
איזה עסקים נעזרים במשרד דיגיטל?
אין עסק שלא צריך היום שיווק כדי להביא לקוחות. רוב בעלי העסקים יעדיפו לשכור את שירותיה של חברה לשיווק באינטרנט מאשר להעסיק עובד שלהם או לנסות ללמוד את הדברים בעצמם.
עד היום עבדנו עם למעלה מ-26 נישות שונות וכמובן שישנו מגוון אינסופי של עסקים שניתן לעבוד איתם. אנחנו עוזרים לנותני שירותים, יועצים, מאמנים, מטפלים ועסקים שמוכרים קורסים להשיג יותר לקוחות באמצעות פרסום בדיגיטל.
שווי עסקה מינימלי של לקוח שעובד איתנו צריכה להיות 5000 ש״ח ומעלה. לעסקים שאנחנו עובדים איתם יש מחזור חודשי של 250-300 אלף בחודש לכל הפחות והם יכולים להשקיע תקציב פרסום של 20 אלף ש״ח ומעלה. כמובן שמדובר בעסקים שיש בהם מספר עובדים, הם קיימים 3 שנים ומעלה, הם פרסמו בעבר או מפרסמים כיום ורוצים להשיג תוצאות יותר טובות.
איך משרד דיגיטל משיג לקוחות?
בדיוק באותו אופן שאנחנו פועלים עבור הלקוחות שלנו כך אנחנו פועלים גם עבור עצמנו. יש לנו קמפיין ממומן, אנחנו מקדמים את עצמנו באופן אורגני באמצעות כתבות תוכן וקישורים נכנסים ואנחנו מעלים תכנים לרשתות החברתיות. יחד עם המלצות של לקוחות מרוצים הצלחנו ליצור רשימת המתנה וביקוש גדול לעסק שלנו.
אנחנו לא עובדים עם כל לקוח כפי שציינו ומעדיפים לקחת רק את הלקוחות שמתאימים לשירות שלנו.
האם כדאי לבחור משרד דיגיטל קרוב למקום המגורים שלך?
אין שום חשיבות למיקום הפיזי של חברת הפרסום שלכם. היום כל הדברים נעשים באמצעות הזום וכשיש צורך נפגשים. עיקר הפגישות הפיזיות שאנחנו מקיימים עם הלקוחות מתרחשות אחת לרבעון. אנחנו מסכימים את היעדים ומציבים את היעדים לרבעון הבא. ברמה השבועית אנחנו מדברים בזום ומתעדכנים בטלפון בדברים החשובים במידת הצורך.
מהן שעות העבודה של משרד דיגיטל?
שעות העבודה של חברות פרסום בדיגיטל הן מ- 8:30- 17:30. כמובן שבמקרים חריגים כמו קריסה של אתר הם זמינים לתת מענה. ימי העבודה המקובלים במשרדי שיווק הם בדומה לשאר המשק, ימים א-ה.
אילו מחלקות יש במשרד דיגיטל?
ישנן חברות דיגיטל שעוסקות רק בפרסום ממומן או קידום ארגוני ויש אחרות שמציעות את כל השירותים כמו בניית אתרים, עיצוב דפי נחיתה, קידום ברשתות החברתיות וסרטונים שיווקיים.
חברה שמציעה את מגוון השירותים תעבוד עם פרילנסרים או שכירים בתפקידים הבאים:
קמפיינרים, מקדמי אתרים, צלמי ועורכי וידאו, גרפיקאים, קופרייטרים.