מדי שנה נפתחים בישראל יותר מ – 50,000 עסקים חדשים. זה יוצר יותר תחרות לעסקים קיימים ויותר לחץ לבלוט. שמונה מתוך עשרה עסקים נכשלים ב-18 החודשים הראשונים.
אז איך אתה יכול לוודא שהעסק שלך הוא חלק מ-20% המצליחים המשגשגים? ובכן, זה המקום שבו שיווק דיגיטלי מקומי יכול לעזור.
אבל כדי להתאים את האסטרטגיה שלך, אתה רוצה צוות שיווק שיודע מה הם עושים. הם יוכלו לשים את העסק שלך על המפה ולהשאיר אותו שם.
לא בטוחים איך למצוא את הסוכנות המתאימה לכם? ובכן, אתה במקום הנכון! המשך לקרוא כדי לגלות את כל מה שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת משרד פרסום בחיפה.
התפקיד שלנו כמשרד פרסום הוא למקסם את מספר ואיכות הלקוחות החדשים עבורך. אנו עושים זאת על ע״י הבנת צרכי הלקוחות שלנו תוך נקיטת גישה רב-ערוצית.
אנו נצמיח את העסק שלך באמצעות אסטרטגיית שיווק אופטימלית. אנחנו יכולים לעזור לך ליצור מיצוג מחדש, אתר רספונסיבי, ולהפעיל קמפיין שיווקי שמושך את העין כדי להביא לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות.
הצוות בדיגיטלס מביא גישה שיווקית כוללת שעוזרת לעסק שלך לקבל יותר לידים ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו. קמפיין פרסום עוזר לחשוף את העסק שלך לתושבי חיפה והסביבה כך שלקוחות פוטנציאליים ימצאו את העסק שלך קודם כל, לעומת מציאת אתרים של המתחרים שלך.
דיגיטלס הוא משרד פרסום בחיפה שמורכב מצוות של אנשי מקצועי מוכשרים במגוון תחומים בהם: מעצבים גרפיים, קמפיינרים, בוני אתרים, מקדמי אתרים. דיגיטלס הוקמה לפני 4 שנים ועד היום עבדה ב – 26 נישות ועזרה ללקוחות החברה להכניס 194 מיליון ש״ח.
אנחנו עובדים עם נותני שירותים, יועצים, מאמנים, לימודים, קורסים דיגטליים והכשרות מקצועיות. אנחנו מנהלים קמפיינים שיווקיים חדשניים המספקים ללקוחותינו תוצאות.
אנחנו סוכנות דיגיטלית פורצת דרך המשרתת את תושבי חיפה והסביבה, העיר השלישית בגודלה במדינה. חיפה ידועה כעיר פועלים, אבל בשנים האחרונות היא התפתחה בצורה מדהימה. בין השכונות המובילות בעיר ניתן לצייה את אחוזה, דניה ונאות פרס.
העיר נחשבת לבירת הצפון וכמובן שפועלים בה משרדי פרסום שעוזרים לעסקים מקומיים להשיג לקוחות מפרסום בדיגיטל.
למה כדאי לעבוד עם משרד פרסום בחיפה?
אתה יכול לתקשר בצורה יעילה יותר כשאתה עובד עם סוכנות שיווק דיגיטלית באזור שלך. כאשר אתה עובד עם סוכנות מקומית, אתה יכול להיפגש באופן אישי לפי הצורך.
אתה יכול גם להקדיש זמן לפגישה חודשית ולהסביר פנים אל פנים את הצורך שלך. אתה יכול להתחבר ולהבין איך לדחוף את העסק שלך קדימה על ידי עבודה משותפת.
מבינים קהל מקומי. סוכנות שיווק דיגיטלית מקומית משרתת אותך בצורה הטובה בחיפה והצפון, שכן היא מבינה את הקהל שאתה רוצה למשוך. היא גם מכירה את המקומות הפופולריים ביותר בעיר, לאילו משפיעני מפתח אתה צריך להגיע באזור שלך ואיזה מסרים עובדים בחיפה טוב יותר מאשר בערים אחרות.
משרד פרסום בחיפה מודע לאתגרים והזדמנויות מקומיות. עסק מקומי לא רק מכיר את הקהל שלך, הוא גם מודע לאתגרים שעומדים בפניך. אנשים מחוץ לחיפה לא באמת מכירים את מקומות הבילוי והסלנג המקומי ששמור לעיר המיוחדת הזאת שמשתרעת מחוף הים במישור ועד לכרמל בהר.
כמשרד פרסום בחיפה אנחנו בדיגיטליס חיים ונושמים את העיר ואתריה המיוחדים: אצטדיון סמי עופר, מדעטק, גן החיות, הגנים הבאיים, המושבה הגרמנית, טיילת לואי ועוד.
מה חשוב לדעת כשבוחרים משרד פרסום בחיפה?
חפש גמישות.
סוכנויות פרסום מסוימות בחיפה ינסו לכבול אותך לעבוד איתן במשך תקופה ארוכה באמצעות חוזים לתקופה קצובה – אך עליך להיזהר מכל מי שינסה לעשות זאת. אם הם לא מצליחים לספק תוצאות עבור העסק שלך, זה עלול להשאיר אותך תקוע בתשלום דמי הסוכנות למשך עד שנה.
חתימה על חוזה ארוך טווח מבטיחה להם כסף, כך שהם עשויים להשקיע פחות מאמץ בקמפיינים השיווקיים של החברה שלך.
רוב הסוכנויות ההגונות יציעו לך חוזה גמיש. זה מאפשר לך להעריך עד כמה השיווק הדיגיטלי שלהם יעיל. וזה מאפשר לך להחליף סוכנויות אם אתה לא מרוצה מהשירות שלהם. אולי תרצה שהם יעשו יותר עבודה בשיווק שלך בזמן מסוים.
לדוגמה, אם העסק שלך הוא עונתי, אז אולי תרצה שהם ישקיעו יותר מאמץ בשיווק שלך בזמני שיא. במקרה זה, לכו על סוכנות שתשמח לנהל את התקציב שלכם בהתאם. אתה לא רוצה שהם ישתמשו בכל תקציב השיווק שלך בשיווק מחוץ לעונה!
ודא שיהיה לך מנהל חשבון לפני שאתה חותם על הסכם עם משרד דיגיטל בחיפה, ודא שאתה יודע עם מי אתה תעבוד. תהיה להם השפעה גדולה על החוויה שלך עם הסוכנות.
המשמעות היא שאותו אדם יהיה אחראי על כל אסטרטגיות השיווק של החברה שלך. אותו מנהל חשבון חיוני ליצירת קמפיין שיווקי עקבי וחזק עבור החברה שלך. וזה מה שמביא לתוצאות!
זה גם אומר שאתה יכול לדבר ישירות עם אדם אחד על כל מטרות השיווק שלך עבור העסק שלך. סוכנויות מסוימות אינן משתמשות במנהלי חשבונות ספציפיים לשיווק של כל חברה.
אתה רוצה להימנע מהסוכנויות האלה. יצירת קשר איתם תהיה כמו לדבר עם מוקד טלפוני. לא רק שהתקשורת תהיה קשה, אלא שהקמפיין שלך עשוי לעבור כמה זוגות ידיים. התוצאה תהיה שיווק דיגיטלי חלש שלא משקף את המותג של העסק שלך.
למה בכלל צריך משרד פרסום בחיפה?
בעלי עסקים בחיפה מהססים לעתים קרובות לשכור חברת פרסום ושיווק באינטרנט מכיוון שהם מניחים שהסוכנות תנקוט בגישה חד-משמעית לשיווק העסק שלהם. למרות שזה עשוי להיות נכון עבור סוכנויות מסוימות, אנחנו שונים.
אנו מתחייבים להבין באופן מלא לא רק את המטרות שלך, אלא את התרבות של החברה שלך, המיקום הייחודי בשוק המקומי ועוד. אנחנו תמיד מתחילים בישיבה ועורכים ראיון עומק כדי שנוכל להכיר אותך ואת העסק שלך עוד לפני שנחשוב על להפעיל קמפיינים.
משרד פרסום באינטרנט ששווה לשתף איתו פעולה צריך לפעול למען ההצלחה שלך לטווח ארוך. למה? במילים פשוטות, אם העסק שלך לא נראה טוב בדיגיטל, גם הסוכנות לא נראית טוב.
אנחנו מבינים שלקוחות פוטנציאליים אחרים ישפטו את הסוכנות שלנו לפי התוצאות שאנו יכולים להשיג עבור לקוחות קודמים. זו הסיבה שאנו רואים את עצמנו כשותפים ולא רק כשירות.
החלטה לעבוד עם סוכנות דיגיטלית בחיפה היא החלטה חשובה וצריכה להיעשות במחשבה ובזהירות. זו הסיבה שאנו מתאימים את השירותים שלנו לצרכים המדויקים שלך ומספקים לך דיווח מעמיק וכנה.
תמיד תדע היכן עומד מסע הפרסום שלך ולעולם איננו מנפחים את התוצאות. למרות שעבודה עם סוכנות פרסום אינה ללא עלות, עלויות אלו ניתנות לשליטה מלאה. למעשה, לעתים קרובות אנו יכולים להרחיב את השירותים שלנו כדי לעזור לעמוד בתקציב שלך.
אנחנו מחזיקים צוות של מומחים ברמה הגבוהה ביותר. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שמומחי השיווק הדיגיטלי שלנו בחיפה זמינים לענות על כל שאלה, בהזמנה או באופן אישי.
אנחנו אוהבים לחשוב מחוץ לקופסה, אבל אנחנו אף פעם לא מתעלמים מהנתונים. אנחנו יוצרים קרייאטיב מדהים ויודעים שמיתוג הוא הרבה יותר מסתם עיצוב יפה.
כיום מותג בנוי על שפת מותג, אינטראקציה עם לקוח, מדיה חברתית, חווית משתמש (UX), וכל דבר אחר שקשור לאופן שבו לקוח מרגיש לגבי המותג שלך. לפני שננסה למדוד את כל זה, אנחנו מקפידים להבין היטב את המורכבויות של העסק שלך ואת הנוכחות הדיגיטלית שלו.