אם החלטת לקחת את העסק לרמה הבאה ולהביא לקוחות באמצעות פרסום באינטרנט אז חשוב שתפנה לחברת פרסום דיגיטלי שתלווה אותך, תיבנה יחד איתך אסטרטגיה ותוציא אותה לפועל כך שתשיג את היעדים שלך.
חברת פרסום באינטרנט חיה ונושמת את כל הפלטפורמות השונות, היא יודעת בסבירות גבוהה מה עובד ומה לא. כשאתה עובד עם חברת שיווק דיגיטלי אתה לוקח שותף לדרך שמחויב להצלחה של העסק.
מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לעבוד עם חברת פרסום דיגיטלי?
לפני שמתחילים לפרסם באינטרנט חשוב להגדיר יעדים ברורים, כמה לקוחות רוצים להשיג מהי עלות הלקוח שאתם יכולים לעמוד בה. מכאן החברה. תצטרך להחליט האם היעדים שהצבתם ריאליים והיא חושב שתוכל להשיג אותם.
במידה וכן היא חייבת להיות מחוברת לאנשי המכירות בעסק, לבדוק את כמות הסגירות ולוודא שעומדים ביעד.
במידה ומשיגים לקוח בעלות נמוכה מהמחיר שנקבע תוכל חברת הפרסום הדיגיטלי להעלות תקציבים ולהביא עוד לקוחות. במידה ולא עומדים ביעד היא תצטרך לנתח איפה הבעיה: האם עלות הליד יקרה מדי, האם הלידים לא מספיק איכותיים, או שאולי אנשי המכירות לא מספיק טובים.
מה לחפש במשרד שיווק דיגיטלי?
אנשים שכיף לעבוד איתם
כמו שהסברנו מקודם חברת פרסום באינטרנט היא עובד נוסף בעסק שלכם וסוג של שותף בעסק, אתם חייבים לדעת שאתם מתחברים לחברה הזאת. חשוב להיפגש איתם ולראות שאתם משדרים באותו כיוון, שיש להם רעיונות שאתם אוהבים ושאתם סומכים עליהם שיביא אתכם ליעד שאתם רוצים.
חברה שמבינה עסקים
הבעיה של רוב משרדי הדיגיטל היא שהם יודעים לספק לידים בלבד. הם לא באמת עושות מעבר לזה ובגלל זה בסופו של דבר הן לא מצליחות. אתם צריכים לחפש חברה שהיא מעבר לטכנאי לידים.
אתם רוצים שהיא תדע לבנות איתכם תוכנית שיווק, עם תקציבים מוגדרים, תיתן לכם דיווחים ברמה השבועית, ישיבה חודשית, פגישה רבעונית.
שירות מעולה
כשמנהלים קמפיין נתקלים במצבים שצריך בהם תשובות מיידיות אחרת יכול להישרף סתם כסף. אתם רוצים לוודא שהחברה לשיווק בדיגיטל שתעבוד איתכם זמינה גם מחוץ לשעות העבודה המקובלות כשיש מצבים חריגים. תשאלו מראש מה קורה במצב שאתם צריכים משהו, מי יהיה זמין עבורכם.
יכולות מקיפות
חברה רצינית לפרסום דיגיטל מחזיקה לפחות איש מקצוע אחד בכל תפקיד: מעצב, קופירייטר, קמפיינר, מקדם אתרים. היתרון בכך שלא מדובר בעסק של איש אחד הוא שהם מביאים רעיונות שונים ויחד בונים עבורכם קמפיין מנצח. בנוסף קשה מאוד להסתמך על עסק של איש אחד שידע לעשות הכל ברמה גבוהה וגם יוכל לספק שירות לקוחות.
איך לבחור משרד שיווק דיגיטלי?
בקשו לקבל הסכם
אתם חייבים לעבור על ההסכם ולהבין למה אתם מתחייבים ומה החברה מחיובת לעשות עבורכם. חברה רצינית לא תבנה עבורכם קמפיין לחודש משום שיש צורך בבניית תהליך אסטרטגי וחשיבה לעומק.
כל ההשקעה הזאת לא שווה את ההתעסקות עבור חודש בלבד, מה גם שלא ניתן למדוד חברה עפ״י חודש של עבודה. חברות שמצהירות בגאווה שאצלם אין שום התחייבות הם חברות שלא מאמינות בעצמן וכל מה שהן רוצות זה לגייס לקוחות גם כשהן יודעות שחודש זה לא באמת מדד לכלום.
אתם רוצים להבין בהסכם האם אתם משלמים ריטיינר קבוע, האם העלות משתנה במידה ואתם רוצים לפתוח קמפיינים נוספים והאם יש עמלה מתקציב הפרסום שגובה החברה.
באיזה פלטפורמות שולטת החברה
עסק שחושב לטווח ארוך ורוצה לייצר עבודה ולהבין מאיפה הוא יכול להשיג את התוצאות הכי טובות, לא יכול להסתמך על ערוץ שיווקי אחד. אתם רוצים שחברת הפרסום הדיגטלי שלכם תדע לנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות כך שהם תמיד מנסים דברים חדשים ומשיגים החזר השקעה כמה שיותר טוב.
המלצות של לקוחות מרוצים
בדקו באתר ובדפים שלהם מי הלקוחות שעבדו איתם עד היום. נסו ליצור קשר בעצמכם עם אותם לקוחות ולוודא שבאמת הם עבדו איתם. בנוסף אתם רוצים לדעת האם עדיין עובדים יחד ואם לא מדוע. מה חברת הדיגיטל עשתה עבורם, מה התוצאות שהיא השיגה והאם הם ממליצים לעבוד איתם.
אל תסתמכו על ההמלצות שבאתר בלבד או על כאלו שחברת השיווק תיתן לכם. כל ההמלצות שהן יציגו יהיו מן הסתם חיוביות, חשוב להבין מה הדברים שהם פחות טובים בהם והאם זה משהו שמקובל עליכם.
מה השירותים שמציע משרד שיווק דיגיטלי?
קמפיינים ממומנים
זה הדבר המרכזי שמציעה ומתמחה בו משרד שיווק דיגיטלי. בין אם מדובר בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טאבולה, לינקדין, אוטבריין וטיקטוק. התפקיד שלה זה לעזור לכם להשיג לידים ולוודא שאתם עומדים ביעדים שהצבתם.
לבנות קמפיין מוצלח דורש המון עבודה החל משלב מחקר המתחרים, חברה רצינית תבדוק לפחות שלושה מתחרים ותבין איפה הם מפרסמים, מה המסרים שלהם, מה ההצעה השיווקית שלהם ועוד.
משם היא תעשה מחקר עמוק של קהל היעד, באיזה פלטפורמות הוא נמצא מה הכאבים והרצונות שלו. משם עוברים לתכנון מסע הלקוח, יצירת הקופי והמודעות, מעקב, מדידה ושיפור.
קידום בגוגל
ישנן חברת פרסום שיציעו גם קידום בגוגל, הכוונה היא לקידום האתר שלכם בביטויים מרכזים שקשורים לתחום שלכם. נניח שאתם יועצים לכלכלת המשפחה, תרצו לקדם את האתר שלכם בביטויים כמו יועץ לכלכלת המשפחה, כלכלת המשפחה, יועץ כלכלי ועוד.
הקידום נעשה באמצעות כתבות תוכן באתר וקישורים נכנסים. קידום בגוגל הוא חשיבה לטווח ארוך כשבסופו של דבר יגיעו לאתר שלכם אנשים רלוונטיים שישאירו פנייה.
בניית אתרים
הנראות שלכם ברשת מתחילה באתר. אם אנשים יתקלו במודעה שלכם סביר להניח שהם גם יבדקו עליכם במקומות נוספים ובראש ובראשונה באתר. האתר שלכם צריך לייצג את המוצר או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר אתר לא רק צריך להראות יפה, הוא צריך להביא לכם עבודה.
שיווק ברשתות החברתיות
עסקים שפועלים בדיגיטל מבינים שאי אפשר להתבסס רק על פרסום ממומן, כדי להביא לקוחות רלוונטיים אתם צריכים שאנשים יעקבו אחריכם ברשתות החברתיות. בשביל זה אתם צריכים ליצור תוכן שייתן ערך לקהל שלכם ולעזור להם לפתור את הבעיות שלהם.
את התוכן אתם צריכים להעלות בכל פלטפורמה אפשרית. חלק מחברות הדיגיטל מציעות כיום שירות של שיווק ברשתות החברתיות, הם יעזור לכם לחשוב על תוכן, ליצור ולהעלות אותו.
מיתוג
אין מקום שני לרושם ראשוני. מה שאתם משרדים באמצעות הנראות שלכם בדיגיטל יביא בסופו של דבר את סוג לקוחות שמתאימים לזה. אם יצרתם מיתוג יוקרתי תמשכו בסופו של דבר עסקים שמוכנים לשלם לכם יותר.
אם הקאברים, הדפים, האתר וכל הנראות שלכם לא מוקפדת וחסכתם בתשלום על מעצבת גרפית הכל יראה בהתאם.
לסיכום, משרד שיווק דיגיטלי יעזור לכם להשיג את התוצאות שאתם רוצים הוא יבנה איתכם את האסטרטגיה, יוציא אותה לפועל ויהיה במעקב כדי לוודא שהדברים באמת עובדים. בנוסף הוא ידאג לשירותים נוספים וחשובים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם כמו מיתוג, שיווק ברשתות החברתיות, בניית אתר וקידום בגוגל.
אל תחסכו ותחפשו חברה כמה שיותר זולה כי זאת גם התוצאה שתקבלו.