פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם, גוגל. כולנו נמצאים ברשת. על פי מחקרים אחרונים ישראלי ממוצע מבלה 4-5 שעות ביום אונליין כשמרבית הזמן ברשתות החברתיות. אותן פלטפורמות הבינו את הכח העצום שלהם ומרבית ההכנסות שלהן מגיעות מאותם עסקים שקונים שטחי פרסום.
מי שעוזרת לעסקים לתכנן, לבנות ולהעלות קמפיינים ברשתות החברתיות היא סוכנות שיווק דיגיטלי. מדובר בחברה שיש לה את הידע והניסיון הדרוש כדי לבנות קמפיין שבסופו של דבר יביא לכם לקוחות.
האם אפשר לפרסם את העסק בלי סוכנות שיווק דיגיטלי?
ישנן שתי דרכים להתמודד עם מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך. אתה יכול לנהל את השיווק שלך בתוך הבית או שאתה יכול לעשות מיקור חוץ של השיווק שלך ולשכור סוכנות דיגיטל – או שילוב של השניים.
לפני שתחליט באיזה מסלול לבחור, תחילה נענה על השאלות הבאות כדי לתת לך הבנה טובה יותר של מהי סוכנות פרסום בדיגיטל ומה היא יכולה לעשות עבורך:
מהי סוכנות שיווק דיגיטלי? אילו שירותים סוכנות דיגיטל מציעה בדרך כלל? מה הופך סוכנות דיגיטלית טובה לשותף? מהם היתרונות של מיקור חוץ לסוכנות דיגיטלית? מהי סוכנות דיגיטלית?
סוכנות פרסום בדיגיטל היא עסק שאתה שוכר כדי לבצע מיקור חוץ של מאמצי השיווק הדיגיטליים שלך, במקום לטפל בבית. סוכנות דיגיטל יכולה לספק לעסק שלך מגוון פתרונות כדי לקדם את המוצר או השירות שלך באינטרנט ולעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך ולהגדיל את העסק שלך.
בדרך כלל יש לה מספר לקוחות אחרים והיא עובדת עם כל חברה כדי להבין את היעדים העסקיים שלה, כל זאת תוך מתן המלצות ושירותים המותאמים לצרכים ייחודיים של העסק.
מה הם השירותים שסוכנות שיווק דיגיטלי מציעה בדרך כלל?
לחברת דיגיטל יש צוות מומחים המתמחה בטכניקות שיווק דיגיטלי מודרניות. אז במקום שיווק מסורתי, כמו מודעות בעיתונים ושלטי חוצות, הם מספקים שירותים המכוונים לשימוש בטכנולוגיה כדי שתוכל להתחבר ישירות ולקיים אינטראקציה עם קהל היעד שלך.
הנה כמה שירותים שחברת שיווק באינטרנט עשויה להציע: שירותי אסטרטגיה, מחקר שוק, בניית משפך שיווקי, בניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג ואוטומציה.
יש סוכנויות דיגיטליות מסוימות שמציעות מה שנקרא “שיווק דיגיטלי בשירות מלא”, כלומר הן נותנות פיתרון מלא מ – א׳ עד ת׳. בעוד שסוכנויות דיגיטליות אחרות עשויות להתמחות בכמה שירותים מאוד ספציפיים כמו SEO או פיתוח אתרים.
אתם חייבים לבדוק את כל השירותים שחברת השיווק הדיגיטלית מציעה כדי לוודא שזה תואם את מה שהעסק שלכם צריך.
מה הופך סוכנות שיווק דיגיטלי למעולה?
סוכנות דיגיטל טובה עובדת איתך לאורך כל התהליך ונחשבת יותר לשותפה במקום לקבלן. מעבר לכימיה טובה, שותפות טובה של חברת פרסום בדיגיטל חייבת להתבסס גם על בסיס איתן של הבנה הדדית.
מה ההבדל בין סוכנות שיווק דיגיטלי בינונית למעולה?
תקשורת פתוחה ושיתוף פעולה
אתה מכיר את החברה שלך טוב יותר מכל אחד אחר, לכן חשוב שהסוכנות הדיגיטלית שלך תקפיד לערב אותך לאורך כל התהליך. כמומחים לפרסום בדיגיטל, הסוכנות שלך צריכה לעזור לך להבין את מדדי ה-KPI שלך ולתת המלצות שלו מהיום הראשון.
אמון
חשוב שתעבודה עם סוכנות פרסום אמינה שתוכל לסמוך עליה שתשמור סודות הקשורים לעסק שלך ותעמוד בלוחות זמנים.
יכולת הסתגלות
תן למשרד הדיגיטל שלך לעזור לך לחקור רעיונות חדשים שלא היית מגלה בעצמך. מהצד השני, סוכנות טובה תוודא שהקול שלך עדיין נשמע.
פתרון קונפליקטים
משרד פרסום נמצא כדי לעזור לך לעמוד ביעדים שלך, אבל הוא לא יכול לעשות זאת אם אין לך יעדים מוגדרים. ספק משוב, הערות והצעות מוקדם ולעתים קרובות. חשוב להיפגש באופן קבוע כדי להבטיח שכולם מבינים את המטרות ופועלים כדי להשיג אותן.
מהם היתרונות של מיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלי?
דיברנו על מהי סוכנות דיגיטל ומה היא יכולה לעשות, אבל אתם אולי שואלים את עצמכם, “למה פשוט לא לנהל את השיווק הדיגיטלי שלי בתוך הבית?”
המומחה הדיגיטלי ניל פאטל אומר, “בסופו של יום, הסיבה היחידה שאתה צריך לעשות מיקור חוץ צריכה להיות כי אתה יכול להרוויח יותר כסף על ידי מיקור חוץ מאשר על ידי אי מיקור חוץ.”
כן, בסופו של יום, חברות שיווק בדיגיטל נמצאות שם כדי לעזור לך להצמיח את העסק שלך ולהגיע ליעדי השיווק שלך. אבל ישנן סיבות רבות מדוע עסקים בוחרים לבצע מיקור חוץ.
להלן כמה מהיתרונות העיקריים לכך שעסק עשוי לשקול מיקור חוץ לסוכנות דיגיטלית:
חיסכון עלויות וזמן.
יכולת להתמקד בעסק שלך ובמה שאתה עושה.
צוות מומחים שיתנו לכם תובנות לגבי הדברים שכדאי לשים עליהם את הפוקוס.
גמישות בפרויקט, אתם לא צריכים להתחייב לשכר ותנאים כמו לעובד. אתה יכולים לעבוד עם חברת דיגיטל לטווח ארוך או לטווח קצר.
כיצד לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי שהכי טובה לעסק שלך?
מעבר משיווק דיגיטלי פנימי לשכירת סוכנות דיגיטל יכול להיות צעד ענק. סיבות רבות מונעות מעסקים קטנים ובינוניים לשכור שותף לשיווק דיגיטלי, כולל חששות לגבי הוצאות וחוסר רצון לתת אמון בצד שלישי. בסופו של דבר עבודה עם משרד דיגיטל היא השקעה ולא הוצאה.
אני מקווה שעכשיו אתם יכולים להבין את הערך של עבודה עם חברה לשיווק באינטרנט. מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה שלנו, “איך לבחור סוכנות דיגיטלית שמתאימה לעסק שלי?”
אתם יכולים לסנן את החיפוש לפי עלות הריטיינר החודשי, גודל הפרויקט, או המיקום וכו’. לאחר מכן תבדקו את הביקורות של אותה חברה כדי לראות אם העדויות של הלקוחות אכן טובות ונוגעות לכם. בנוסף אתם יכולים להיעזר במכרים ולבדוק אם יש להם סוכנות שהם עובדים איתה ויוכלו להמליץ.
אחרי שצמצמתם את החיפוש לכמה אפשרויות, תיכנסו לאתר האינטרנט של כל אחת מחברות הדיגיטל ותבדקו מה השירותים שהן מציעות. אתם לא צריכים לנצל כל שירות, אבל זה נחמד לדעת שיש להם את היכולת להציע את מה שאתם צריך עכשיו ובעתיד. לאחר מכן תתרשמו מהעבודות שלהם.
לכל סוכנות שיווק יש בדרך כלל תיק עבודות שמציג את עבודות הלקוחות שלה. מה היו אתגרי הלקוח, השירותים שהסוכנות סיפקה והתוצאות שהם השיגו עבורם. זה אמור לעזור לכם לדמיין איך זה יהיה לעבוד אם אותה סוכנות ואת סוג התוצאות שאתה עשויים לקבל גם כן.
לבסוף, פנו ישירות למשרד השיווק בדיגיטל שהכי נראה לכם. תדברו בטלפון עם נציג של החברה כדי להכיר אותם יותר לעומק. הם יוכלו לספק לכם פתרונות שאולי לא מוצגים באתר. כך תקבלו תחושה איך זה יהיה לעבוד איתם.